معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت امام جواد (ع) قم:

صهیونیست‌ها به دنبال ساختن دین و اسلام جدید هستند

حجت الاسلام مهدی زاده گفت: صهیونیست‌ها بهترین راه برای جدا کردن مردم از حضرت ولی عصر (عج) را ساختن دین و اسلام جدید ‌می دانند.

حجت الاسلام علی مهدی زاده در جمع عزاداران حسینی در حسینیه بزرگ کوهبنان گفت: در کنار گریه بر امام حسین (ع)، باید انسان ثمره‌ای نصیبش شود؛ چون سید الشهدا فدا شد تا ما به خدا برسیم.

او افزود: امام حسین (ع) در راه خدا بذل جان و مال کرد و در یک کلام از تمام هستی خود گذشت تا احیای امر خدا و اهل بیت (علیهم السلام) را در پی داشته باشد و مردم از جهالت و گمراهی نجات پیدا کنند.

استاد جامعةالمصطفی افزود: یزید به صورت علنی گناه و معصیت می‌کرد؛ در حالی که عده‌ای او را امیرالمومنین خطاب می‌کردند.

او ابراز داشت: بعد از ۱۴۰۰ سال حضرت امام (ره) فریاد شیعه را بلند آوازه کرد و افزود: محرم و صفرست که اسلام را زنده داشته است.

این فعال فرهنگی و سیاسی گفت: صهیونیست‌ها بهترین راه برای جدا کردن مردم از حضرت ولی عصر (عج) را ساختن دین و اسلام جدید‌می دانند تا شور بدون شعور انجام شود.

او افزود: امام حسین (ع) حرکتی را پیش رو گرفت و مسیرش را اشک قرار داد تا انسان ها هدایت شوند؛ لذا یاران حضرت عاشق خدای اباعبدالله بودند.

معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت امام جواد (ع) قم تصریح کرد: یاران امام حسین (ع)، فدای حضرت شدند؛ چون فقط خدا را مد نظر داشتند.

حجت الاسلام مهدی زاده بیان داشت: مواظب باشیم دشمن امروز جنگ ترکیبی خود را شروع کرده تا مردم به خدا نرسند.

او گفت: اهل بیت (علیهم السلام) خصوصا حضرت زهرا (س) محو در خدا شدند؛ لذا سید الشهدا به عنوان فرزند بی بی دو عالم در راه هدایت مردم پیش قدم شد.

برچسب ها: ماه محرم ، محرم ۱۴۰۲
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار