هوانیروز تبریز پیشگام خدمت به مردم آذربایجان شرقی

فرمانده پایگاه ششم رزمی هوا نیروز تبریز گفت: اوژانس هوایی این پایگاه به مسافت ۱۷۰ کیلومتر هوایی به شهروندان آذربایجان شرقی خدمت رسانی می‌کند.

 سرهنگ خلبان سلیمانی در دیدار فرماندهان هوانیروز با امام جمعه مراغه گفت: در طول پنج سال گذشته ۹۵۰ نفر از بیماران و مجروحان تصادفات از طریق اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شدند.

وی اضافه کرد: پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز امروز آماده‌تر از همیشه در خدمت تامین امنیت امداد رسانی در بلایای طبیعی و سلامت مردم است.

فرمانده پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز با اشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: زمین گیرکردن دشمن در همان ابتدای ورود به کشور از افتخارات هوانیروز در کنار دیگر نیرو‌های مسلح است و در پنجم مرداد سال ۶۷ درسی به منافقین فریب خورده داده شد که هیچ وقت فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه مراغه نیز در این دیدار گفت: نیرو‌های مسلح از جمله هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش برجسته‌ای در دوران دفاع مقدس دارند.

حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی افزود: هوانیروز در هشت سال جنگ تحمیلی پشتیبان نیرو‌های مسلح بود و امروز در خدمت سلامت مردم است.

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیرو‌های هوانیروز ارتش ادامه داد: امروز هوانیروز در کنار وظیفه ذاتی خود در قالب اورژانس هوایی خدمات خوبی را به شهروندان در آذربایجان شرقی ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار