تکمیل طرح آبرسانی ناحیه صنعتی پارس‌آباد نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تکمیل طرح آبرسانی ناحیه صنعتی پارس‌آباد نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

هاشم علایی گفت: طرح آبرسانی به ناحیه صنعتی پارس‌آباد شامل ایستگاه پمپاژ آب، مخزن بتنی هزار مترمکعبی و خط انتقال آب به طول پنج کیلومتر است که احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آن به طور کامل اجرایی شده و اجرای مخزن بتنی نیز با سرعت در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصدی طرح آب‌رسانی ناحیه صنعتی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد و می گوید: ناحیه صنعتی پارس‌آباد با مساحت ۱۰۰ هکتار از جمله نواحی صنعتی مهم استان محسوب می‌شود که تکمیل زیرساخت‌های آن در دست اجراست.

به گفته او، از جمله مشکلات حال حاضر این ناحیه صنعتی، کمبود آب مورد نیاز است که برای رفع این مشکل طرح تامین آب از کانال‌ مغان در حال اجرا است و پیش‌بینی شده این طرح تا سه ماه آینده به مرحله بهره‌برداری برسد.

علایی ضمن تاکید بر رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی اردبیل افزود: مسئولان استان اردبیل برای تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تلاش می‌کنند تا با اقدامات انجام شده، شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.