قرآن با پوست و گوشت جوانانِ عاشورایی مسلمان آمیخته است

استاندار چهارمحال و بختیاری در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم، بیانیه‌ای صادر کرد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
 سوره مبارکه صف آیه﴿۸﴾ 

مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید.

قرآن کریم خورشید تابان عصر تاریک جاهلیت و راهنمای بی بدیل بشر از ابتدای نزول تا کنون بوده است. اکنون که در وانفسای حوادث آخرالزمانی و تنگنای غیبتِ حجت الهی در زمین، تمسک به قرآن و آموزه‌های آن تنها مسیر نجات و راهگشای انسان است؛ جنود جهل و نادانی به جنگ تن به تن با باور‌های مسلمین پرداخته اند وبا این اقدام خود آتش خشم مسلمانان جهان را برافروخته اند و هیمنه آن دامان منحوس آن‌ها را فراخواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


دشمنان بدانند، مفاهیم و آیات نورانی قرآن، با گوشت و پوست جوانان عاشورایی مسلمان آمیخته شده و با این اقدامات کور و نابخردانه، ذره‌ای از عظمت قرآن در بین مسلمین جهان خاصه جوانان متدین کاسته نخواهد شد، بلکه نفرتشان از بوی تعفنِ آزادیِ بیان‌تان بیشتر از قبل خواهد شد.

دولت سوئد باید در مقابل این اعمال دور از شأن انسانی که با سوءاستفاده از واژه مقدس آزادی در خاک این کشور انجام می‌شود پاسخگو باشد و بیش از این احساسات و ابهت غیرت خیل عظیم مسلمین جهان را به بازی نگیرد.

به عنوان عضو کوچکی از جامعه داغدار مسلمین، از رهروان واقعی دین مبین اسلام تقاضا دارم در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و روز‌های مبارزه تاریخی اهل بیت علیهم السلام با لشگر کفر و جهل به تأسی از پیشوای آزادگان جهان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به مقابله و واکنش مناسب به این اقدامات شیطانی برخیزند.»

برچسب ها: هتک حرمت ، قرآن کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار