پلمب ۷۰ شرکت و مکان پیش فروش خودرو در تاکستان

دادستان تاکستان گفت: تاکنون ۷۰ شرکت و مکان پیش فروش خودرو در تاکستان که طی سال‌های اخیر به طور غیرمجاز اقدام به فعالیت می‌کردند، پلمب شده‌اند.

محمد صمدی دادستان عمومی و انقلاب تاکستان با اشاره به تعیین نماینده برای رسیدگی به مشکلات شرکت‌های پیش فروش خودرو در این شهرستان، گفت: تاکنون ۷۰ شرکت و مکان پیش فروش خودرو در تاکستان که طی سال‌های اخیر به طور غیرمجاز اقدام به فعالیت می‌کردند، پلمب شده‌اند.

 صمدی  اظهار کرد: این شرکت‌ها طی سال‌های اخیر در قالب شرکت و اماکن مختلف مانند بنگاه املاکی، شرکت بیمه و خواروبارفروشی در این شهرستان فعالیت داشتند که با ورود دستگاه قضائی پلمب شدند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها از ۴۰ نفر شروع و به بیش از ۵۰ هزار نفر نیز می‌رسید، اظهار کرد: مردم در مجموع حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه خود را در اختیار این شرکت‌ها قرار داده اند، البته میزان دقیق سرمایه این شرکت‌ها در حال بررسی است.

صمدی اضافه کرد: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مردم رسیدگی به مشکلات شرکت‌های پیش فروش خودرو را در دستور کار خود قرار داده و جلسات متعددی را بری حل آن برگزار کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان تصریح کرد: با توجه به لزوم اطلاع رسانی دقیق و سریع از روند رسیدگی، از تمامی سرمایه گذاران در هریک از شرکت‌های پیش فروش خودرو درخواست می‌شود فرد یا افرادی را به نمایندگی از طرف خود به دادستانی معرفی نمایند تا رابط بین دادستانی و عموم سرمایه گذاران هریک از شرکت‌ها باشند.

وی در پایان پیشنهاد داد: سرمایه گذاران هر شرکت بین ۵ تا حداکثر ۹ نفر نماینده به دادستانی معرفی نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.