درخواست بایدن از نتانیاهو برای توقف طرح اصلاحات قضایی

رئیس جمهور آمریکا ضمن ابراز نگرانی از اوضاع اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی از نتانیاهو خواست تا طرح اصلاحات قضایی را متوقف کند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در بیانیه‌ای که بامداد امروز دوشنبه منتشر شد گفت: به نظر می‌رسد که پیشنهاد اصلاحات قضایی بیش از پیش باعث تفرقه شده است.

به گزارش آکسیوس، وی افزود: با توجه به طیف تهدید‌ها و چالش‌هایی که هم اکنون پیش روی اسرائیل وجود دارد، عقلانی نیست که سران اسرائیل برای تصویب این اصلاحات تعجیل کنند. تمرکز آن‌ها باید بر گرد هم آوردن مردم و ایجاد اجماع باشد.

وی گفت: کابینه نتانیاهو شامل اعضایی است که تندروترین افرادی هستند که در زندگی خود دیده‌ام و من را به یاد «گلدا مایر» نخست وزیر اسرائیل در سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۴ می‌اندازند.

بایدن ادامه داد: بزالل اسموتریچ وزیر دارایی و ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه بخشی از مشکل کرانه باختری هستند.

این در حالیست که در روز‌های گذشته هزاران نفر از معترضان به اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان در قدس اشغالی، تل آویو و ۱۴۹ منطقه مختلف از سرزمین‌های اشغالی به خیابان‌ها آمدند.

علی‌رغم تصمیم پارلمان رژیم صهیونیستی برای موکول کردن روند تصویب طرح اصلاحات قضایی در کنست، شهرک‌نشینان معترض به سیاست‌های کابینه «بنیامین نتانیاهو» همچنان به تجمع‌های اعتراضی خود در مناطقی از تل‌آویو دیگر نقاط سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
ببین رییس جمهور ایالات متحده آمریکا توی دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی کلاه مخصوص پوشیده مثل یهودی ها. حالا تصور کن اگر وزیر خارجه ایران در دیدار با وزیر خارجه یکی از کشور های عربی اسلامی سربند عربی یا دشداشه بپوشه این ملیجک های غرب زده چه جار و جنجالی به پا می کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
نابودی اسراییل نزدیک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
الهی که هر دو به زمین گرم بخورید و خدا بیشتر از این به شما فرصت زندگی نده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
نه آقای نتانیابو، گوش کن ادامه بده اگه شکست را قبول کنی بدبخت میشی. باور کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
چاه نکن بهر کسی.اول خودت بعدا کسی..
ان شاالله همین روزهای نزدیک، نابودی تمام و کمال اسرائیل رو میبینیم بحول و قوه الهی..
آخرین اخبار