اخذ استعلام برای خرید ملک در حاشیه جنگل، مرتع و دریا

افراد قبل از خرید ملک در حاشیه جنگل، مرتع و دریا از مبادی و دستگاه‌های مربوطه استعلام بگیرند.

سرهنگ ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ساری به افرادی که قصد خرید زمین و ویلا در مازندران را دارند هشدار داد قبل از خرید و انجام معامله هرگونه ملک مسکونی، مزروعی و یا ویلا در حاشیه جنگل و مرتع و دریا حتماً از مبادی و دستگاه‌های مربوطه مانند منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و بخشداری‌ها استعلام مربوطه را اخذ کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ساری افزود:افراد پس از حصول اطمینان از غیرملی بودن عرصه اقدام به خرید آن کنند.

سرهنگ ذکریایی گفت: حسب وظیفه ذاتی یگانه حفاظت در راستای اجرای ماموریت‌های محوله در جهت صیانت از انفال و منابع ملی تعداد ۳۰۰ فقره اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت ۶۶ هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی از ابتدای امسال تا پایان تیر در بدو تصرف از ید متخلفین خارج و اعاده به وضع سابق گردید.

او افزود: برخی از افراد متخلف با احداث آلونک‌های چوبی و با فنس کشی و چپربندی اقدام به تصرف اراضی ملی می‌نمودند که توسط مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شناسایی و جمع آوری گردید.

سرهنگ ذکریایی گفت: در راستای اجرای احکام قضایی صادره در این مدت، ۳۴ فقره احکام قضایی اجرا که در که در پی آن حدود ۹.۶ هکتار از اراضی جنگلی و همچنین ۱۴۰ هکتار از اراضی مرتعی که توسط برخی از افراد سودجو سالیان متمادی تحت تصرف قرار گرفت برابر احکام صادره خلع ید و بنا‌ها و اعیانی‌های موجود نیز قلع و قمع گردید و اراضی مربوطه به انفال عمومی عودت داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
اصلا چزا باید زمین های اطراف جنگل و دریا خرید و فروش بشه!!!!!!!
آخرین اخبار