پرداخت‌های بیمه سلامت در بخش فیزیوتراپی به موقع است

رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران گفت: در همه مراکز فیزیوتراپی در بخش های مختلف، خدمات به صورت الکترونیک پذیرفته و ارائه می‌شود.

احمد موذن زاده ، رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران با اشاره به روز ملی فیزیوتراپی گفت: ارائه خدمات فیزیوتراپی در بسته بیمه پایه سلامت در نظر گرفته شده است، پس تعدادی از خدمات این حوزه مانند خدمات عمومی توسط سازمان‌های بیمه گر پایه مورد پوشش قرار می‌گیرد؛ البته قسمتی از خدمات تخصصی توسط بیمه‌های تکمیلی تحت پوشش است.

رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران افزود: در حال حاضر در ۱۰۰ درصد مراکز فیزیوتراپی در بخش خصوصی، خیریه، دولتی، درمانگاهی و بیمارستانی خدمات به صورت الکترونیک پذیرفته و ارائه می‌شود، ضمن این که  هیچ مشکلی نیز به لحاظ ارائه خدمت به بیمه شدگان بیمه‌های پایه با توجه به تعداد و تنوع مراکز در کل کشور وجود ندارد.

وی تصریح کرد: همچنین هیچ محدودیتی نیز در خصوص عقد قرار داد با بیمه سلامت و همچنین از نظر سقف پرداختی‌ها وجود ندارد. حتی در مورد بیمارانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند نیز بسته‌ای از خدمات توانبخشی فراتر از حوزه فیریوتراپی در نظر گرفته شده است.

موذن زاده اظهار کرد: با رصد انجام شده در اکثریت قریب به اتفاق استان‌ها مطالبات به موقع دریافت می‌شود، این در حالی است که در سازمان‌های بیمه گر دیگر به این شکل نبوده و باید از مدیران سازمان بیمه سلامت ایران در توجه به پرداخت به روز مطالبات بخش‌های مختلف قدردانی کرد.

رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران، ضمن قدردانی مجدد از رویکرد مدیران بیمه سلامت در پرداخت به روز مطالبات گفت: از مسئولان سازمان بیمه سلامت انتظار می‌رود در خصوص صندوق بیمه کارمندان و کارکنان دولت مبنای پرداخت تعرفه بخش خصوصی باشد تا پرداختی از جیب بیماران کاهش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار