راه اندازی سامانه جستجوی شغلی

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی چهارمحال وبختیاری، از راه اندازی سامانه جستجوی شغلی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

محسن مولوی در خصوص راه اندازی سامانه جستجوی شغلی در وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: سامانه جستجوی شغلی پیوندی است که زمینه ارتباط بین کارگر وکارفرما را به صورت برخط فراهم آورده و کارفرمایان می‌توانند نیازمندی‌های خود را درخصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز ثبت نمایند و همچنین کارجویان و جوانانی که به دنبال اشتغال هستند با ثبت مشخصات خود در سامانه جستجوی شغلی، از فرصت‌های شغلی که کارفرمایان در سامانه لحاظ نموده اند زمینه اشتغال خود را فراهم نمایند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان افزود: یکی از مزایای ویژه جستجوی شغلی امکان محدود کردن جستجو و سرعت بخشیدن و دستیابی به موقعیت شغلی دلخواه می‌باشد که باعث صرفه جویی قابل توجهی در وقت، هزینه و انرژی در کارجویان می‌شود که با استفاده از جستجوی آنلاین و کمک این سامانه نتیجه جستجو را محدود و در سریع‌ترین زمان بستر ممکن فراهم می‌گردد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: سامانه جستجوی شغلی با هدف بهبود و انسجام در عملکرد کاریابی‌ها و کاهش هزینه‌های جستجو شغل و افزایش اشتغال راه اندازی شده است و کارجویان می‌توانند پس از ورود به سایت سامانه جستجوی شغلی به آدرس shoghl.mcls.gov.ir نیاز‌های شغلی هر استان و شهرستان‌های تابعه را بررسی نموده و پس از اتصال به کاریابی مورد نظر شغل مناسب خود را با هزینه اندک پیدا نمایند.

مولوی ادامه داد: یکی دیگر از مزایای این سامانه این است زمانی که اطلاعات و مشخصات کارجویان در سامانه ثبت می‌گردد در صورتی که کارجویان نیز مهارت و تخصصی نیاز دارند سازمان فنی وحرفه‌ای می‌تواند با پیش بینی نیروی کار، جویندگان کار آنان را به سمت مهارت آموزی و کسب تخصص سوق داده و بستر اشتغال آنان را فراهم نماید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.