مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان:

جسد ۲ دختر نوجوان در رودخانه سیاهو پیدا شد/ یک نفر مفقود است

سلحشور گفت: تلاش تیم‌های امدادی برای پیدا کردن دختر ۱۶ ساله مفقود شده در رودخانه سیاهو ادامه دارد.

مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: عصر دیروز چهارشنبه گزارش مفقود شدن ۳ نفر در منطقه سیاهو به هلال احمر رسید که بلافاصله ۲۰ امدادگر به همراه نیرو‌های محلی عملیات جست و جو را آغاز کردند.

او گفت: تاکنون اجساد ۲ دختر نوجوان ۱۲ و ۱۴ ساله که به دلیل بی احتیاطی و بی‌توجهی به هشدار‌ها در رودخانه سیاهوی بندرعباس غرق شده بودند، کشف شده است و جست و جو برای پیدا کردن یک دختر ۱۶ ساله دیگر همچنان ادامه دارد.

سلحشور گفت: بر اساس گزارش افراد محلی، این سه نوجوان با وجود هشدار عابران، در محلی ناامن از بستر رودخانه مستقر شده بودند که با جاری شدن سیلاب از بالادست، جریان شدید رودخانه این افراد را با خود برد.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان، ۲ دختری که اجساد آن‌ها پیدا شده اهل سیستان و بلوچستان و مهمان یکی از اهالی منطقه بودند.

این حادثه تلخ در حالی اتفاق افتاد که هواشناسی هرمزگان روز دوشنبه ۲ مرداد درخصوص تقویت سامانه فصلی مونسون، وقوع بارش‌های رگباری و سیلابی شدن رودخانه‌ها به ویژه در شرق و شمال استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

بر اساس اعلام هواشناسی هرمزگان، بارش‌های رگباری تا سه روز آینده همچنان در ارتفاعات استان به ویژه نواحی شمالی و شرقی تداوم خواهد داشت و مدیریت بحران هم به مردم توصیه کرده که از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

برچسب ها: هلال احمر ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.