آمریکا تانک‌های آبرامز را در سپتامبر به اوکراین تحویل می‌دهد

منابع آگاه اعلام کردند که آمریکا در ماه سپتامبر تانک‌های آبرامز خود را به اوکراین تحویل خواهد داد.

 تارنمای پولیتیکو بامداد جمعه به نقل از ۶ منبع آگاه که نامشان فاش نشده است، نوشت: تعدادی از تانک‌های آبرامز در ماه اوت برای تعمیر و نوسازی به آلمان فرستاده می‌شوند و یک ماه بعد یعنی سپتامبر اولین محموله آن‌ها به اوکراین تحویل خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این دقیق‌ترین تاریخی است که تاکنون در مورد تحویل تانک‌های آمریکایی به اوکراین مشخص شده است.مقام‌های پنتاگون پیشتر گفته بودند که احتمال می‌رود این تانک‌ها در پاییز به اوکراین فرستاده شوند.

آمریکا به جای تانک‌های A ۲ قرار است تانک‌های مدل قدیمی‌تر M ۱ A ۱ را به اوکراین بدهد.به گفته مقام‌های آگاه، آمریکا در نظر دارد که در مجموع ۳۱ تانک آبرامز به اوکراین تحویل دهد، اما در اولین محموله ۶ تا هشت تانک تحویل خواهد شد.

آمریکا اعلام کرده است که قصد دارد هر چه سریع‌تر تسلیحات بیشتری به اوکراین بدهد تا هم به ضدحمله علیه روسیه کمک کند و هم استحکامات دفاعی اوکراین را در طولانی مدت تقویت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
آمریکا تا جنگ جهانی سوم رو به پا نکنه و کل حیات رو دود نکنه نفرسته هوا ول‌کن نیست
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۹:۲۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
نابود کردن ۳۱ تانک کمتر از،یک روز زمان نیاز دارد.
در عملیات فتح المبین نیروهای ایران در چند روز اول عملیات ۳۰۰ و اندی تانک بعثی ها را نابود کردند و طی چند روز، حدودا همین تعداد را به غنیمت گرفتند! یعنی،طی کمتر از یک هفته، بیش از ۶۰۰ تانک و نفر بر یا منهدم شد یا به غنیمت گرفته شد!!!
حالا آمریکا می‌خواهد سیییییییییی!!! تانک به اوکراین بدهد !!!
آخرین اخبار