پرداخت بیش از ۵ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمان به بیماران خاص چهارمحال و بختیاری

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال کمک‌هزینه در قالب مصارف دارویی، پارا کلینیکی، ویزیت بیماران و توان‌بخشی آن‌ها از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی به بیماران خاص پرداخت شده است.

محسن آقایی با اشاره به تعهد داده شده در خصوص دایرشدن کلینیک تخصصی سطح ۲ ناباروری در شهرستان لردگان گفت: مرکز ناباوری سطح ۲ واقع در بیمارستان شهدای لردگان از آذرماه پارسال شروع به فعالیت کرده است و متخصصان زنان و ارولوژی در این مرکز به ارائه خدمت مشغول هستند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: ارائه خدمت در این مرکز نوعی شناسایی بیماران با مشکلات ناباروری است، اقدامات اولیه در این مرکز انجام می‌شود و در صورت قابل حل بودن آن اقداماتی در قالب آزمایشات سونوگرافی و مشاوره در این مرکز صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در صورت نیاز به خدمات تخصصی افراد به مرکز سطح سه شهرکرد ارجاع داده می‌شوند، همچنین در آینده نزدیک تجهیزات آزمایشگاهی بیمارستان شهدای لردگان و میزان کیفیت خدمات آن ارتقا داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


آقایی با اشاره به ارائه کمک‌هزینه به بیماران خاص بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال کمک‌هزینه به بیماران خاص در قالب مصارف دارویی، پاراکلینیکی، ویزیت بیماران و توان‌بخشی آن‌ها از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داده شده است.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال از سوی معاونت غذا و دارو، ۱۸۰ مورد بازرسی از داروخانه‌های دولتی، خصوصی و بیمارستانی صورت گرفته است.

وی در پایان با اشاره به ۲ هزار و ۱۰۰ مورد بازدید مشترک بازرسان علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۴ مورد بازدید از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی استان صورت گرفت که سه مورد تخلف و قاچاق به مراجع ذی‌صلاح گزارش شد.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار