بیش از ۲هزار پرس غذا و ۷۰۰ بسته‌ معیشتی بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم و ۷۰۰ بسته معیشتی به همت خیران داوطلب و مشارکت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال استان از تیرماه امسال تاکنون خبر داد.

اکبر کیخا سالار   اظهار کرد: همچنین خیران در این مدت با همکاری نیروهای هلال احمر سیستان و بلوچستان اقدام به توزیع ۱۱۰ کیسه آرد رایگان به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و توزیع ۲۵۰ کیلوگرم برنج نیز به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان شمال استان کردند.

وی هدف از برگزاری این طرح را کمک به معیشت اقشار کم برخوردار عنوان کرد و افزود: خیران داوطلب می‌توانند برای کمک به مردم محروم و نیازمند کمک های خود را اهدا کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان دارای ۳۳۹ خانه هلال روستایی و شهری است، گفت: شناسایی و اجرای طرح های حمایتی به همت خانه‌های هلال در سطح استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از کارهای توصیه شده در اسلام، ترویج صدقه، نیکوکاری و کمک به نیازمندان است. قدردان تمام واقفان هستیم، هرچند به مقدار کم یا زیاد در این امر مشارکت داشته‌اند.

کیخا سالار تلاش برای رفع نیازهای موجود را باقیات صالحات فرد خیر و خانواده وی دانست و تاکید کرد: وظیفه داریم این فرهنگ انسانی و ارزشی را ترویج دهیم و با هر توانی و در هرنقطه‌ای از استان برای رفع و جبران نیازمندی‌های مردم تلاش کنیم.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار