در ۳ ماهه نخست امسال رخ داد

مراجعه ۴۰ هزار بیمار و انجام بیش از ۴ هزار عمل جراحی در بیمارستان نمازی شیراز

رئیس مرکز آموزشی درمانی نمازی از مراجعه ۴۰ هزار بیمار و انجام ۴ هزار و ۵۰۰ عمل جراحی طی ۳ ماهه نخست امسال در این مرکز خبر داد.

دکتر احمد حسین زاده رئیس مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز اظهار کرد: پارسال، حدود ۱۵۰ هزار بیمار به بیمارستان نمازی مراجعه کرده اند که از این تعداد حدود ۶۰ هزار بیمار بستری و ۳۰ هزار نفر تحت نظر قرار گرفته و مداوا شده اند.

او با اشاره به فراهم بودن امکانات و تجهیزات کامل پزشکی در بیمارستان نمازی، افزود: در سال ۱۴۰۱، به ۶۰ هزار مراجعه کننده به این مرکز درمانی، ۱۰۳ خدمت پاراکلینیکی از جمله رادیوتراپی، پزشکی هسته ای، یورو دینامیک، سونوگرافی، ام آر آی، رادیولوژی و آزمایشگاه، ارائه شده است.

رئیس بیمارستان نمازی، آمار مراجعه به این مرکز درمانی در ۳ ماهه نخست امسال را نیز حدود ۴۰ هزار بیمار اعلام کرد که از این تعداد حدود ۱۶ هزار بیمار بستری و ۸ هزار مورد تحت نظر قرار گرفته و مداوا شده اند.

او، همچنین تعداد مراجعان سرپایی برای دریافت خدمات پاراکلینیک به مرکز آموزشی درمانی نمازی در ۳ ماهه نخست امسال را ۱۶ هزار بیمار برشمرد و ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد ۲۸ هزار خدمت پاراکلینیک به صورت سرپایی به این افراد، ارائه شده است.

حسین زاده با اشاره به انجام ۲۰ هزار عمل جراحی در سال ۱۴۰۱ در بیمارستان نمازی، تصریح کرد: در ۳ ماهه نخست امسال، ۴ هزار و ۵۰۰ عمل جراحی نیز در مرکز آموزشی درمانی نمازی انجام شده است.

رئیس بیمارستان نمازی اظهار کرد: در حال حاضر این مرکز آموزشی درمانی با حضور ۳۷۲ پزشک متخصص و فوق تخصص، در کنار دیگر اعضای کادر درمان و اداری، همچنین با دارا بودن ۹۴۲ تخت فعال، ۶۰ بخش بستری و حدود ۲۰ واحد پاراکلینیک، آماده ارائه خدمت به بیماران و مراجعان است.

او گفت: بیمارستان نمازی به عنوان یک بیمارستان دانشگاهی، تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و موقوفه مرحوم محمد نمازی، همزمان با ارائه خدمات درمانی و تشخیصی به بیماران و مراجعان، آموزش دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی در مقاطع مختلف را نیز بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار