تعطیلی ادارات دولتی به جای خاموشی چاه‌های کشاورزی

نماینده استان یزد در شورای عالی استان‌ها گفت: به جای خاموشی چاه‌های کشاورزی ادارات دولتی را تعطیل کنید.

 حسین حیدری نماینده استان یزد در شورای عالی استان‌ها گفت: کشاورزان زحمتکش استان پس از تحمل خسارات گسترده سرمازدگی دو سال اخیر، به اندک محصول خود دل بسته اند تا حداقل بخشی از هزینه‌های تولید را جبران کنند، اما گویا گرمای بی‌سابقه تابستان امسال قصد دارد داغی که بر دل‌های این عزیزان نشسته است را تازه نگه دارد.

او افزود: در این اثنا خاموشی چاه‌های کشاورزی به دلیل مدیریت مصرف انرژی، باری مضاعف بر دوش این جهادگران عرصه تولید نهاده است بطوری که گزارش‌های بسیار نگران کننده‌ای از خسارات وارده به محصولات و تأسیسات چاه‌های کشاورزی در اثر خاموشی‌های پی درپی به گوش می‌رسد. 

نماینده استان یزد در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: ضمن تایید لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی در شرایط حاکم، به مسؤلین استان اعلام می‌کنم بخش کشاورزی تحمل خسارات گسترده متوالی برای سال سوم را ندارد و تداوم خاموشی چاه‌های کشاورزی عواقب جبران ناپذیری درپی دارد لذا پیشنهاد می‌شود به جای خاموشی چاه‌های کشاورزی ادارات دولتی را در روز‌های پنجشنبه تعطیل کنید و ناترازی را از این طریق جبران کنید. 

حیدری بیان کرد: در مورد ارائه خدمت به ارباب رجوع نیز جای نگرانی نیست چرا که با افزایش کیفیت ارائه خدمات در سایر ایام هفته قابل جبران است و علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی می‌تواند به افزایش بهره وری منجر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار