آمریکا: تجهیزات نظامی ما به درد اوکراین نخورد

یک مقام سابق آمریکا اعلام کرد تجهیزات نظامی این کشور نتوانسته به اوکراین برای رسیدن به اهدافش در جنگ با روسیه کمک کند.

جیم ریکاردز، مشاور سابق سیا در مصاحبه‌ای گفت که تجهیزات نظامی که آمریکا و کشور‌های غربی در این مدت برای دولت کی یف ارسال کرده اند نتوانسته در میدان اصلی نبرد آن طور که باید عمل کند و به اوکراین در رسیدن به اهداف نظامیش در مقابل روسیه هیچ کمکی نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ریکاردز در این مصاحبه عنوان کرد: اسلحه معجزه آسا کار نکرد. اخیراً یک تانک آلمانی لئوپارد ۲ در حال سوختن را دیدم. بنابراین، روس‌ها در حال نابودی آن‌ها هستند. در مورد سیستم موشکی آمریکایی HIMARS، روس‌ها متوجه شده اند که چگونه GPS خود را خاموش کنند. بدون آن، گلوله‌ها در جهت اشتباه پرواز می‌کنند و آسیب مورد نظر را وراد نمی‌آورند. خوب، آن‌ها نیز سرنگون می‌شوند و F-۱۶ هم همینطور خواهد بود. درگیری ممکن است حتی زودتر تمام شود. به همین دلیل است که زلنسکی برای دریافت مهمات التماس می‌کند. 

این مقام سابق سیا در ادامه تاکید کرد: این آمریکاست که از ادامه این جنگ خسته شده نه روسیه. نیرو‌های نظامی اوکراین در این جنگ خسارات سنگینی را تا به امروز متحمل شده اند.

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که دولت اوکراین هر بار از آمریکا و غرب می‌خواهد تا سلاح‌های بیشتری را برای مقابله با روسیه تحویل کی یف دهند. اخیراً اوکراین به واسطه بسته جدید تسلیحاتی آمریکا به بمب‌های خوشه‌ای مجهز شده که در چندین حمله اخیر خود از آن‌ها استفاده کرده که به گفته خود اوکراینی نتوانسته اهداف موردنظر را تامین کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
آمریکا از افعال معکوس استفاده می کند وخیلی از این وضعیت
در خوشی زاید الوصفی است .چون دوباره خود را به خاطر دورماندن
از مرز درگیریها هم چنان ابر قدرتی خود را مستدام می داند
چرا که اروپا وروسیه در آینده با عواقب معضلات جنگ روبرو خواهند بود
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۲:۰۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
پس عبرت بگیر و خفه شو بشین سر جات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
واردات خودرو را بدون تعرفه برای همه مردم ایران آزاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۷:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
نوش جانشان غصه او هم من بخورم ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها با ۴۵ تومان ناقابل بلایی بر سر من آورده که دیگر نای فکر کردن را هم از بنده گرفته بدرود
آخرین اخبار