فرمانده کل ارتش:

برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان، باید تمام منابع فرهنگی خود را به میدان بیاوریم

امیر سرلشکر موسوی گفت: امروز در مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان باید سعی کنیم تا تمام منابع فرهنگی خود را به میدان بیاوریم.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه نشست‌های هم‌اندیشی با دانشجویان دانشگاه‌های ارتش، طی نشست با دانشجویان دوره ۳۳ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به اقدامات موثر فرهنگی صورت گرفته به ویژه اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح در ارتش گفت: باید اذعان کرد که امپراطوری رسانه‌ای غرب، فعالیت‌های ضد فرهنگی و ضد ارزشی گسترده خود را با تمام توان در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر عقیدتی سیاسی، فرماندهان و آحاد ارتش نیز لازم است اهتمام بیشتری برای حضور موثر در این عرصه حساس داشته باشند افزود: همراهی فرماندهان در اجرای طرح‌های کاربردی فرهنگی مصباح شایان تقدیر است لیکن به دلیل صف آرایی، شبیخون و ناتوی فرهنگی علیه فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی باید با برنامه ریزی دقیق ضمن اقدامات تبیینی به مقابله با این تهاجم گسترده پرداخت.

 امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: امروز برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان باید سعی کنیم تا تمام منابع و ظرفیت‌های فرهنگی خود را به میدان بیاوریم.
فرمانده کل ارتش با تاکید بر تداوم برگزاری این نشست‌ها در رده‌های مختلف و استقبال از دیدگاه‌های مطرح شده در این دیدار، ضمن تبیین اهداف و راهبرد‌های ارتش در حوزه‌های گوناگون، در مورد موضوعات مطرح شده از سوی دانشجویان، با آن‌ها تبادل نظر و گفتگو کرد.

گفتنی است در این نشست و دیدار چهره به چهره، دانشجویان، دیدگاه‌ها و راهکار‌های مختلف در حوزه‌های رزمی و فرهنگی را با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار