فراخوان چهارمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان شمالی منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فراخوان چهارمین دوره انتخاب انتخاب کتاب منتشر و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا ۳۱ مرداد سال جاری فرصت ارسال آثار دارند.

تقی صادقی گفت: این رویداد فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ نشر در جامعه، معرفی آثار فاخر مکتوب نویسندگان و ناشران، ارتقای سطح مطالعه و ترویج کتابخوانی برگزار می‌شود. 

او گفت : نویسندگان غیر بومی نیز در صورتی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند که آثارشان در رابطه با استان شناسی باشد و آثاری که ازابتدای ۱۴۰۰تا پایان ۱۴۰۱چاپ شده باشند، موردپذیرش قرارمی گیرند.

صادقی به شرایط شرکت در چهارمین دوره انتخاب کتاب سال اشاره کرد و گفت: کتابهاباید دارای برگه اعلام وصول باشند، کتاب‌های مجموعه مقالات و سخنرانی‌ها اگر دارای موضوع واحدباشندبررسی وداوری خواهندشد، کتاب‌های کمک آموزشی وعکس برداری شده ازمنابع خارجی پذیرفته نمی‌شوند، کتاب‌های دوره‌ای درقالب یک اثرداوری خواهندشد، آثاری که دردوره‌های قبل انتخاب وبرگزیده شده باشند ازفرآیند داوری حذف خواهند شد.

او گفت : علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد با شماره ۰۵۸۳۲۲۳۹۵۱۹ داخلی۱۴۶تماس حاصل نمایند و برای تکمیل کاربرگ ثبت نام به آدرس khsh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

 آخرین مهلت ارسال آثار۳۱ مرداد۱۴۰۲می باشد، آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر نیمه دوم آبان ماه امسال خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.