افتخارآفرینی علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

نشریه بین المللی سلامت مدرسه در SCOPUS نمایه شد

نشریه علمی پژوهشی سلامت مدرسه «International Journal of School Health» با نام اختصاری «IJSH» متعلق به مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در پایگاه «Scopus» بزرگترین پایگاه استنادی جهان، نمایه (Index) شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: نشریه بین ‌المللی «سلامت مدرسه»، چهاردهمین نشریه از مجموعه نشریات علمی پژوهشی این دانشگاه است که در پایگاه «SCOPUS» نمایه می شود.

محمد هاشم هاشم پور توضیح داد: «IJSH» که همه زمینه‌ های موضوعی مرتبط با سلامت کودکان و دانش آموزان از جمله روان شناسی، تغذیه و جنبه های فیزیکی و محیطی را پوشش می‌دهد، به صورت فصلنامه و به زبان انگلیسی منتشر می شود و دسترسی رایگان به مقالات آن در وبگاه نشریه به نشانی https://intjsh.sums.ac.ir/ فراهم است.

او گفت: این موفقیت با پیگیری های پیوسته‏، انجام ارزیابی‏ های فنی، و ارسال درخواست به پایگاه SCOPUS از سوی دفتر گروه نشریات و کتب و همکاری دست اندرکاران این نشریه در مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت به دست آمده است که امید است سبب ارتقای کیفی روزافزون نشریه و افزایش اعتبار علمی دانشگاه در سطح بین‏ المللی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.