توسعه صنعت گردشگری با احداث جاده ندوشن – ورزنه

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث جاده ندوشن – ورزنه در توسعه صنعت گردشگری و ارتقا روابط اقتصادی بین استان‌های یزد و اصفهان موثر است.

جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بخش ندوشن و نشست‌های جداگانه بررسی مشکلات مردم روستا‌های این بخش در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص تغییر مسیر جاده ندوشن به ورزنه، گفت: این مسئله امکان پذیر نیست، چون ندوشن مرکز بخش است و محور اصلی توسعه منطقه این شهر می‌باشد و این مسیر به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند.
 
او اظهار امیدواری کرد: این جاده در تعامل دو استان یزد و اصفهان از طریق ندوشن به ورزنه باعث ایجاد روابط اقتصادی شود و شاهد اتفاقات خوبی در زمینه گردشگری باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد افزود: هیچ مسیر دیگری در موضوع ورزنه به ندوشن نداریم و این جاده قطع به یقیین از این مسیر عبور می‌کند.

جوکار بر تحقق مصوبات این نشست از سوی مسئولان این بخش تاکید کرد و جابه جایی لامپ‌های روشنایی سطح شهر ندوشن به لامپ‌های کم مصرف، رفع مشکل مدارس و ورزشگاه ندوشن، آسفالت مدارس، تجهیز اورژانس، مساعدت برای پرداخت هزینه‌های زمین مسکن ملی و رفع مشکل کمبود کپسول گاز را از جمله مصوبات این نشست عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
احداث جاده ندوشن – ورزنه در توسعه صنعت گردشگری و ارتقا روابط اقتصادی بین استان‌های یزد و اصفهان موثر است.