۶ هزار و ۷۵۰ زائر پاکستانی وارد سیستان و بلوچستان شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۶ هزارو ۷۵۰نفر زائر پاکستانی از ۱۹ تیرماه تاکنون از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور شده اند.

ایوب کرد   اظهارکرد: پنج هزار و ۲۹۸ نفر از این زوار پاکستانی به صورت پیاده و یک هزار و ۴۵۲ نفر نیز در قالب ۳۹دستگاه اتوبوس وارد سیستان و بلوچستان شدند.

وی ادامه داد: ۳۴ دستگاه‌ زوار به مرز مهران جهت عزیمت به کربلای معلی پروانه عبور دریافت کردند و پنج دستگاه اتوبوس نیز به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری جلسات هماهنگی و اقدامات اجرایی شامل روکش آسفالت محور مواصلاتی منتهی به پایانه مرزی، درزگیری، فضاسازی داخل سالن مسافربری، افزایش چشمه سرویس های بهداشتی، افزایش آیس بانک و همچنین افزایش سیستم های خنک کننده با توجه به گرمای بالای ۵۰ درجه در نقطه صفر مرزی به ویژه در مرداد ماه سالجاری را از جمله اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در راستای ارتقای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده مقرر شد در ایام اربعین از ظرفیت ناوگان اتوبوسی کشور پاکستان برای جابجایی مسافران استفاده شود و آموزش های لازم به رانندگان این ناوگان با همکاری پلیس راه در ورودی مرز انجام شود تا ناوگان وارد شده با ایمنی کامل در مسیرهای ارتباطی جهت عزیمت به کربلای معلی تردد کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار