دست رد بارسا به پیشنهاد عجیب پاریس

طبق ادعای اسپورت، در مذاکرات برای انتقال عثمان دمبله، پی اس جی به بارسا پیشنهاد انتقال قرضی نیمار را داد، ولی کاتالان‌ها نپذیرفتند.

در پایان فصل گذشته منابع فرانسوی ادعا کردند که نیمار تصمیمش را برای جدایی از پاری سن ژرمن گرفته و دیگر قصد ندارد به حضورش در این تیم در فصل آینده ادامه دهد. 

اعتراض شدید هواداران پی اس جی به لیونل مسی و این بازیکن برزیلی که در چند ماه گذشته از کنترل خارج شده و حتی منجر به برگزاری تجمع مقابل خانه او شد باعث شده بود که او به جدایی فکر کند، ولی در نهایت تصمیمش عوض شد. 

جدایی مسی هم روی نیمار تاثیر نگذاشت و او امروز در بازگشت به میادین برای تیمش دو گل به ثمر رساند. در این بین گفته شده بود ژاوی هم تمایلی به بازگرداندن نیمار ندارد و این برزیلی جایی در ایده‌های مربی کاتالان نخواهد داشت.

امروز نشریه اسپورت ادعا کرد که در مذاکرات بارسا و پی اس جی برای انتقال عثمان دمبله، نام نیمار مطرح شده و پاریسی‌ها به بارسا پیشنهاد انتقال قرضی نیمار را دادند که توسط بارسلونا رد شد.
پاریس برای جذب دمبله باید رقم ۵۰ میلیون یورو به بارسلونا بدهد، اما آن‌ها در این مسیر، برای اینکه هم از دست نیمار راحت شوند و هم نخواهند پولی بابت انتقال دمبله بدهند به مسئولان بارسلونا اعلام کرده‌اند حاضرند نیمار را به صورت قرضی به باشگاه اسپانیایی بدهند. ترفندی که البته نگرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار