بیانیه اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت یزد در خصوص هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم

اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد در بیانیه‌ای هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان یزد در بیانیه‌ای هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

در متن بیانیه اتحادیه قرآنی استان یزد نسبت به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم آمده است:

قرآن کریم ثقل اکبر و یادگار گرانمایه پیامبر اعظم (ص) عظیم‌ترین سرمایه است و متقن‌ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است. کتابی که با نزول آن راه صعود آدمی به کمال انسانی اش همواره و چراغی فروزان برای هدایت بشر تا همیشه تاریخ روشن گردید...
 
بار دیگر کوردلان خبیث در آستانه عید الله الاکبر مسلمانان، در کشور مزدور سوئد در اقدامی نفرت انگیز و نابخردانه و گستاخانه با سوزاندن قرآن‌کریم جان مسلمانان عالم را به آتش کشیدند و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی مذهب در غرب بر جای گذاشتند. 
 
در زمانی که دنیا با موجی از بیداری اسلامی و اسلام گرایی مواجه شده و کتاب مقدس اسلام پرفروش‌ترین نسخه مکتوب کشور‌های غربی و مورد اقبال و ضجه دل‌های مشتاق هدایت و رستگاری است، دشمنان حقیقی آزادی و آزادگی با آتش بغض کینه خویش وحشیانه با جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند.
 
حال که با حمایت از توهین به مقدسات الهی خود را رسوا ساخته‌اند، مسلمانانِ بصیر و متحد در جای جایِ این کره خاکی سکوت نخواهند کرد و با امید در راستای به حقیقت پیوستن وعده الهی که ذلت و خواری دشمنان اسلام است به آشکار کردن اهداف خبیثانه آنان خواهند پرداخت.
 
اقدام به هتک حرمت قرآن کریم متقارن با بزرگترین گردهمایی مسلمانان جهان یعنی ایام حج، نشان از آن دارد که وحدت امت اسلامی به خاری در چشم دشمنان اسلام بدل گشته و نشأت گرفته از ترس گسترش اسلام است؛ از همین رو ما اتحادیه قرآنی استان یزد ضمن محکومیت این اهانت خصمانه، از دولت‌های اسلامی درخواست داریم در این عرصه نیز متحد بوده و در پی احضار مقامات دیپلماتیک سوئد برای بیان اعتراض خود، نسبت به تحریم کالا‌های این کشور اقدام نمایند. همچنین از اقدام زیبای سازمان صدا و سیما در پخش قرائت قرآن کریم در جلوی سفارت سوئد در تهران کمال تقدیر و تشکر را داریم.
 
اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار