دریافت ۵هزار۵۰۹ گزارش تخلفات صنفی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ این اداره کل ۵ هزار و ۵۰۹ گزارش مردمی تخلفات صنفی ثبت و پاسخ داده شده است.

ایرج حسن‌پور  اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان به تعداد پنج هزار و ۵۰۹ تماس تلفنی مردمی، پاسخ داده شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از این میزان تعداد یک هزار و ۷۷۴ تماس صوتی ضبط شده از طریق صندوق صوتی بوده که توسط کارشناسان مرکز پیگیری شده است.  

وی افزود: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه ۱۲۴ در مدت اعلام شده، کارشناسان مرکز پاسخگویی در این مدت ۱۸۲ ساعت و ۵۳ دقیقه معادل ۱۰ هزار و ۹۹۲ دقیقه با تماس گیرندگان مکالمه داشته‌اند که میانگین زمان پاسخگویی یک دقیقه و ۳۵ ثانیه بوده و پایین‌تر از استاندار تعریف شده (۲ دقیقه) است.

حسن‌پور ادامه داد: در همین بازه زمانی بالغ بر ۷۸ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی که به صورت الکترونیک انجام شده از نحوه پاسخگویی کارشناسان این مرکز رضایت کامل داشته‌اند که این موضوع نشان دهنده توجه ویژه این اداره‌کل به استفاده از نقش مردم در فعالیت‌ها است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بیشترین گزارشات اخذ شده مردمی در همین مدت مربوط به گرانی کالا به ویژه مواد غذایی، خوراکی، نوشیدنی، روغن، مرغ، خودرو و خدمات خودرویی، عدم رعایت ساعات کار نانوایی‌ها، گاز مایع و طرح یکپارچه خودرو بوده است.

وی گفت: با عنایت به اینکه مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت در کنار رسیدگی به گزارشات تخلفات صنفی و اقتصادی، سایر خدمات مرتبط به بخش‌های صنعت، معدن و تجارت را نیز انجام می‌دهد، در این مدت از طریق این مرکز ۴۸ هزار و ۳۰۸ نفر خدمات دریافت کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار