ثبت نام ۶۰۳ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در باخرز

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باخرز گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۳ نفر به عنوان حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

محمدعلی قاینی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باخرز گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۳ نفر به عنوان حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده اند و در مجموع ۲ هزار و ۴۵۴ نفر حامی فرزندان یتیم و نیازمند شهرستان باخرز هستند.

او افزود: ۶۰ درصد حامیان غیربومی و ۴۰ درصد بومی این شهرستان هستند که در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان به ایتام کمک نقدی کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باخرز ادامه داد: تعداد ۵۰۵ نفر از ایتام و محسنین در باخرز تحت پوشش کمیته امداد هستند که هفت تا ۱۵ سال سن دارند.

قاینی بیان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین جهت حمایت از کودکان یتیم و تامین نیاز‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمانی راه اندازی شده است و تمام افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند حمایت مالی از یک یا چند یتیم را در طول سال متقبل شوند.

او تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir جهت حمایت فرزندان ایتام و محسنین ثبت نام کنند یا با واحد اکرام کمیته امداد این شهرستان با شماره ۰۵۱۵۴۸۲۶۰۶۶ در ارتباط باشند.

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.