خدمات درمانی رایگان به مردم فهرج ارائه می‌شود

جانشین سپاه فهرج گفت: طرح شهید اسماعیل جلالی صدر با حضور پزشکان گروه جهادی شهید ثقفی به مدت سه روز اجرا می شود.

جانشین سپاه فهرج گفت: طرح شهید انتظامی، اسماعیل جلالی صدر از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ مرداد به مدت ۳ روز با محوریت روستای سکهور بخش نگین کویر با حضور پزشکان گروه جهادی شهید ثقفی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اجرا می شود.

طی جلسه هماهنگی و پشتیبانی پایانی ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم که در محل حوزه بسیج عشایری برگزار شد، تمامی عوامل اجرای این طرح در کنار ناحیه مقاومت بسیج سپاه بر آمادگی کامل بمنظور همکاری همه جانبه با تیم‌های پزشکی تاکید کردند.

سعیدنیا فرماندار فهرج در این جلسه با اشاره به حمایت دولت از گروه‌های جهادی، دستورات لازم را بمنظور هر چه بهتر اجرا شدن طرح مذکور، به مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسانی ابلاغ کرد.

همچنین سرگرد پاسدار صادق زمانی مقدم جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در این جلسه، با تأکید بر خدمات رسانی به مردم توسط سپاه در عرصه‌های مختلف گفت: ارائه خدمات درمانی رایگان به اقشار کم بضاعت و بی بضاعت از جمله این برنامه هاست که سپاه و بسیج به آن توجه جدی دارد.

او با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم با محوریت روستای سکهور بیان کرد: این طرح تحت عنوان شهید انتظامی اسماعیل جلالی صدر از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ مرداد و به مدت ۳ روز با حضور پزشکان گروه جهادی شهید ثقفی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اجرایی میشود.

زمانی مقدم با بیان اینکه جزئیات کامل طرح بزودی به سمع و نظر مردم عزیز میرسد از مساعدت و همکاری فرماندار، بخشداران، نیروی انتظامی، شهرداران، مرکز بهداشت، آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، دهیار و شورای اسلامی سکهور و اسدآباد انگوری که در اجرای این طرح تعامل لازم را با ناحیه مقاومت بسیج سپاه دارند قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.