عضو سابق تیم ملی دوچرخه‌سواری در تصادف رانندگی کشته شد

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: «صابر سبحانی» عضو سابق تیم ملی دوچرخه‌سواری در تصادف رانندگی در این شهرستان کشته شد.

امیر محمدیان رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: این دوچرخه سوار با سابقه میاندوآبی شب گذشته بر اثر حادثه رانندگی (برخورد موتورسیکلت با بلوار) در یکی از مناطق این شهر مصدوم و بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست داد.

وی با تسلیت به خانواده «سبحانی» و جامعه ورزشی بویژه هیات دوچرخه‌سورای آذربایجان‌غربی افزود: علت این حادثه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان در دست بررسی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب از شهروندان خواست هنگام استفاده از موتورسیکلت در مناطق درون شهری و برون شهری از کلاه مخصوص استفاده کنند تا در صورت بروز تصادف، به سر افراد ضربه وارد نشود و لازم است استفاده از کلاه مخصوص هنگام دوچرخه سواری و موتور سواری به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

وی ادامه داد: این ورزشکار میاندوآبی چندین مقام استانی و کشوری در رشته دوچرخه سواری در کارنامه ورزشی خود داشت و بین سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران بود.

محمدیان اضاقه کرد: مرحوم سبحانی در سال ۱۳۹۵ تنها نماینده آذربایجان‌غربی در تور بین اللمللی ایران- آذربایجان و در قالب تیم ملی ایران رکاب می‌زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.