زورگیران مسافرکش نما دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق جوان که تحت پوشش مسافرکش به زورگیری و ضرب و جرح مسافران می‌پرداختند، خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی تشکیل پرونده در کلانتری ۱۷۳ امین آباد مبنی بر سرقت پول، تلفن همراه و ضرب و جرح مسافر توسط ۲ زورگیر با پوشش مسافر کش نما در مورخ سیزدهم مرداد ماه امسال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل تجسس آن یگان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد سارقان سوژه خود را در میدان معلم به مقصد ورامین سوار بر خودرو کرده و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری تلفن همراه، کارت بانکی، وجه نقد و … می‌کنند.

طرهانی ادامه داد: با به دست آوردن این اطلاعات و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار در کمتر از ۱۲ ساعت مخفیگاه سارقان در محدوده شهر ری شناسایی و روز گذشته با هماهنگی‌های قضائی به محل اعزام و در یک عملیات پلیسی هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی معترف شدند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اعزام متهمان به دادسرای شهرری خاطرنشان کرد به هیچ وجه به عنوان مسافر سوار خودرو‌های مشکوک نشوند و در صورت امکان از ناوگان‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار