عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه:

میانگین حقوق ۲ سال آخر کارکنان دولت مبنای بازنشستگی آن‌ها خواهد بود

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر دولت محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت براساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.

حمیدرضا حاجی بابائی روز یکشنبه با اشاره به بررسی موضوعات مربوط به بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: در حال حاضر ما قانون احکام دائمی را در اختیار داریم. در قانون احکام دائمی تاکید شده که مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت براساس میانگین دو سال آخر باشد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه افزود: از این رو دولت در بند (ژ) ماده ۲۹ لایحه برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده بود که مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت ۵ سال آخر باشد که این مساله به صورت بسیار وحشتناکی حقوق کارکنان دولت را در بازنشستگی کاهش می‌داد از این رو ما پیشنهاد حذف این ماده واحده را در جریان رسیدگی لایحه برنامه هفتم توسعه مطرح کردیم و کمیسیون با این موضوع موافقت کرد، بنابراین از این به بعد قانون قبلی در رابطه با حقوق بازنشستگان کارکنان دولت مبنا قرار خواهد گرفت و میانگین حقوق ۲ سال آخر کارکنان مبنای بازنشستگی آن‌ها خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
این یعنی دولت و مجلس مطمعن هست که در سالهای آینده ثبات اقتصادی نداریم و تورم چند برابر خواهد شد به خاطر همین موضوع میانگین را دوسال آخر قرار داده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
حقوق بازنشستگی با توجه به شرایط زندگی و مسائل مبتلا به سن و سال باید بیشتر از شاغلین هم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
این قانون که قبلا هم اجرا می شد فردا مدعی نشوید شق القمر کردید وسر مردم شیره بمالید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
واقعا قانون مسخره ای هست. عادلانه نیست. ممکنه من سالها پرداختی بالا داشته باشم چون حقوق بگیر بودم و در سطح بالایی کار میکردم با اون کسی که فقط 2 سال آخرش رو پرداختی بالا داشته یکی هست. عکسش هم صادقه یعنی بر اثر هر اتفاقی ممکنه کسی نتونه 2 سال آخر رو در جایگاه کاری با حقوق بالا کار کنه کلاً هرچی تا اون موقع پرداختی در سطوح بالایی داشته همه میره رو هوا.
پیشنهاد من اینه که اصلاً از این روال خارج بشه و یک واحد سهمی یا مشارکتی تعریف کنند که پرداختی افراد در واقع صرف خرید این اوراق از بیمه بشه و بیمه به ازای هر واحد به شما خدمات ارائه کنه. هر کس اوراق بیشتری خریده حقوق بالاتری به همون نسبت بگیره و دولتها هم هیچ نقش دخالتی نتونند داشته باشند. این پرداختی متناسب با سودآوری شرکتهای بیمه باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
آخر چرا میانگین دو سال چرا همان آخرین حقوق را مبنا قرار نمیگیرد با آنکه کارکنان دولت بازنشستگی و مالیات حقوق را ماهیانه و با آخرین حکم پرداخت می‌شود پس چرا میانگین دو سال را اجرا میکنند و یعنی حقوق سال آخر خود بخود حذف میشود یعنی حقوق بازنشستگی یعنی برابر است با دریافت حقوق پارسالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
به مرگ بگیرید که به تب راضی بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۳:۰۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
اعتماد به نفس سقف میزنه و بر میگرده

خیلی پر رویید
پنج سال پیش که جقوقش پول یک تایر الان هم نیوده
آخرین اخبار