برگزاری انتخابات مردمی و شفاف در نظام اسلامی

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: فرایند انتخابات در نظام اسلامی به طور کامل مردمی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان  در جلسه با احزاب سیاسی گفت: فرایند انتخابات در نظام اسلامی به طور کامل مردمی برگزار می‌شود و باید به یک اقدام شیشه‌ای و شفاف تبدیل شود که همه بتوانند آنرا مشاهده کنند.

 محمدرضا جان نثاری افزود: رسانه‌ها در این دوره در تمام فرایند انتخابات حضور خواهند داشت.

اوادامه داد: تمام جلسه‌های ستاد انتخابات استان با حضور رسانه‌ها برگزار می‌شود و یا نتیجه آنرا توسط روابط عمومی و یا صدا و سیما به اطلاع مردم می‌رسانیم.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه همه احزاب فعال کشور از نظام اسلامی مجوز فعالیت دارند اظهار داشت: ۴۴ گروه و قشر در استان شناسایی شدند که می‌توانند در انتخابات نقش ایفا کنند که یکی از این اقشار و گروه‌ها، جریان‌های حزبی هستند.


او گفت: جلساتی را با ۴۳ قشر و گروه دیگری که شناسایی شدند نیز در آینده برگزار خواهیم کرد.


جان نثاری با بیان اینکه بستر را برای برگزاری انتخابات فراهم کنیم اضافه کرد: احزاب سیاسی و فرهیختگان سیاسی باید تلاش کنند تا با برگزاری انتخابات سالم، استکبار مایوس شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: گرایش ستاد انتخابات استان به این است که از همه نظرات و سلایق استفاده شود و انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار شود.


او تصریح کرد: هیچگونه نگرانی از برگزاری انتخابات وجود ندارد و معتقدیم و خوش بین که مردم حضور خوب و پرشوری در انتخابات خواهند داشت.


جان نثاری با بیان اینکه مسوولان باید کار خود را بدرستی انجام دهند افزود: اعتماد به مردم داریم و مردم هم به نظام و رهبری اعتماد دارند و به موقع پای کار نظام خواهند آمد.

او  ادامه داد: استان اصفهان با جمعیتی حدود ۵.۵ میلیون نفر و ۲۸ شهرستان دارای ۲۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی است.


جان نثاری اضافه کرد: ۳۸۰۰ شعبه اخذ رای در استان دایر می‌شود که هر کدام نیاز به زیرساخت‌های لازم دارد و در هر شعبه اخذ رای حدود ۲۰ نفر عامل اجرایی حضور خواهند داشت.


او بیان کرد: امنیت و سلامت ۱۰۰درصدی انتخابات باید تامین شود و مردم هم باید این موضوع را از ما بپذیرند.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب پنج عضو این مجلس از اصفهان و انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۱۹ نماینده این استان و یک نماینده مسیحیان ارامنه جنوب کشور، روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار