۹ هزار نفر جامعه ایثارگری برای تبدیل وضعیت در دستگاه های اجرایی البرز شناسایی شدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: تاکنون ۹ هزار نفر از ایثارگران و فرزندان آنان که شامل قانون تبدیل وضعیت در دستگاه های اجرایی استان هستند، شناسایی شده اند.

سلیمان رستمیان در دیدار با یحیی رمضانی، فرماندار کرج با بیان اینکه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ظرفیت بالایی برخوردار است، افزود: تاکنون ۶ هزار نفر از جامعه ایثارگری البرز در دستگاه های اجرایی تبدیل وضعیت شده اند و مابقی نیز درگیر مشکلاتی از قبیل مقاومت برخی از دستگاه های اجرایی و مراحل گزینشی هستند.

رستمیان به روند تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: با حمایت های استاندار جلسات متعددی در استان در راستای تبدیل وضعیت ایثارگران برگزار شده است که نتایج خوبی در برداشته است.

وی با بیان اینکه بنیاد ماموریت مشخصی دارد، گفت: ماموریت بنیاد خدمت رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و کارکنان بنیاد با افتخار خود را ملزم به انجام این ۲ ماموریت می دانند، اما در این بین بنیاد انتظار دارد سایر دستگاه های اجرایی نیز وظیفه خود را به درستی انجام دهند و ایفای نقش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به ظرفیت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و تصریح کرد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ظرفیت بالایی برخوردار است، تمامی مراسم ها، یادواره ها و برنامه هایی که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار میگردد ملزم به اخذ مجوز از شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: مبنای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت از برگزاری برنامه های ترویجی است که با مشارکت مردم برگزار می شود و انگیزه فرهنگی در جامعه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۶:۳۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
رسیدگی شود لطفا
آخرین اخبار