آمادگی پارکینگ‌های خودروی شخصی در مرز‌ها

دبیر ستاد اربعین استان یزد گفت: با توجه به حجم بالای سفر زائران اربعین حسینی، پارکینگ‌های خودروی شخصی در مرز‌ها آماده خدمات دهی به زائران اربعین حسینی است.

گنجی دبیر ستاد اربعین استان یزد در نشست ستاد اربعین استان یزد با اشاره به تامین سوخت و اقلام مصرفی شامل برنج، آرد و گوشت گفت: دراین زمینه هماهنگی‌های لازم بین ستاد اربعین و شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی و سایر نهاد‌های مرتبط استان یزد صورت گرفته است. 

او افزود: افزایش ناوگان ریلی و هوایی در استان یزد برای سفر اربعین از دیگر تاکیدات این نشست بود که مقرر شد این موضوع نیز تا چهارشنبه هفته آینده نهایی و به مردم اطلاعرسانی شود.

گنجی ادامه داد: همچنین در این نشست مصوب شد زیرساخت‌های مورد نیاز برای صدور گذرنامه با همکاری دستگاه‌های ذیربط و فراجا فراهم و بحث تسهیل در صدور گذرنامه نیز در استان یزد صورت پذیرد.

او ادامه داد: استفاده از خودرو‌های شخصی برای سفر اربعین مورد تاکید است، زیرا با توجه به حجم بالای زائران استان یزد امکان دارد ناوگان ریلی، زمینی و هوایی پاسخگوی این حجم از جمعیت نباشد و در مبادی ورودی مرز‌ها پارکینگ‌های گسترده‌ای برای خدمت رسانی به زائران با خودروی شخصی آماده شده است.

دبیر ستاد اربعین استان یزد  یادآور شد: تلفن ۳۱۱۱۴ به صورت شبانه روزی پاسخگوی زائران است.

 در این نشست مقرر شد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، اقلام دارویی مورد نیاز زائران تهیه و فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
به خدا قسم اگر در خانه بنشینید و پول این سفر اربعین را به آدم های فقیر بدهید خیلی امام حسین (ع) خوشحال تر می شود تا اینکه پول خودتان را خرج سفر کنید که وقتی برگشتید هیچ تغییری در رفتار شما ایجاد نشده و همان .....که بودید هستید و خواهید بود
آخرین اخبار