تسلیت جانشین شهردار تهران به مناسبت جان باختن چند از تن از کارکنان شهرداری

جانشین شهردار تهران در مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و  رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در پیامی جان باختن چندتن از کارکنان منطقه ۱۹ شهرداری تهران و نیروی انتظامی در پی حادثه ریزش آوار در محله خلازیر را تسلیت گفت.

علی نصیری، جانشین شهردار تهران در مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و  رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در پیامی جان باختن چندتن از کارکنان منطقه ۱۹ شهرداری تهران و نیروی انتظامی در پی حادثه ریزش آوار در محله خلازیر را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

                               هُوَالباقی

دنیا برای انسان‌های آزاده، گذرگاه عزتمندانه زیستن و جاودانه مردن است.

انسان برای زیستن همراه باعزت، کمال را در مسیر آرمانخواهی خویش طلب می‌کند و در شرایطی که لازم باشد، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای پیشرفت، سربلندی و امنیت کشور تقدیم جانان می‌کند.

بی‌شک جان‌باختن جانباختگان واقعه دلخراش ریزش آوار در منطقه ۱۹ شهر تهران که با تلاش بی‌وقفه و جهادی و در شرایطی مخاطره انگیز، امنیت را به شهر هدیه می‌کردند، امری تاسف‌بار است.

ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیزان و همکارانمان در شهرداری تهران و نیروی انتظامی، برای جان‌باختگان حادثه ریزش آوار در محله خلازیر منطقه ۱۹ تهران که جوانمردانه پای عهد خود با خدا و بندگانش ایستادند و در راستای امنیت شهروندان جان شریف خود را از دست دادند، از خداوند منان طلب آمرزش می‌کنم.


روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

علی نصیری
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
سعی کنید سرتان به کار خودتون باشه تا تشویق بشید و تبریک بگید و از خدا جزای خیر بگیرید
آخرین اخبار