اختلاف ۶ میلیون پوندی تاتنهام و پورتو برای انتقال طارمی

مذاکرات دو باشگاه تاتنهام و پورتو با وجود اختلاف مالی برای امضای قرارداد انتقال احتمالی مهدی طارمی همچنان ادامه دارد.

باشگاه تاتنهام به دنبال جدایی احتمالی هری کین و پیوستنش به بایرن مونیخ روند غیرمتعارفی را برای جذب جایگزین او در نظر گرفته است. مونیخی‌ها سرانجام با ارائه پیشنهاد ۸۶ میلیون پوندی توانستند نظر مثبت تاتنهام را برای انتقال هری کین جلب کند.

بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی؛ مهدی طارمی، برنان جانسون و گیفت اوربان سه مهاجمی هستند که برای جایگزینی هری کین در تاتنهام هستند. دیلی میل نیز در این باره نوشته که مذاکرات پورتو و تاتنهام با وجود اختلاف ۶ میلیون پوندی برای انتقال مهاجم ایرانی همچنان ادامه دارد. تاتنهام برای جذب طارمی حاضر به پرداخت ۲۰ میلیون پوند به پورتو است، اما تیم پرتغالی ۲۶ میلیون پوند می‌خواهد.

همچنین ایوان تونی مهاجم برنتفورد نیز در صورت ناکامی تاتنهام در جذب بازیکنان مدنظرش می‌تواند به این تیم بپیوندد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دوست طارمی
۲۰:۲۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
حتما به طارمی بگویید برود میلان
چون تاتنهام و هر تیم انگلیسی بسته و قدرتی بازی می کنند.
اما اینتر یا میلان باز و تکنیکی بازی می کند.
طارمی در تیم های بسته نابود میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
ارسال دعوتنامه و درخواست تکمیل وجه توسط ایران خودرو به منزله آماده بودن خودرو جهت تحویل است. چرا وقتی که شرکت بعد از ۳ ماه نتوانسته به تعهد خود که تحویل خودرو حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز بوده عمل نماید دعوتنامه تکمیل وجه ارسال نموده است؟ چرا به سود مشارکت قانونی و سود تاخیر عمل نمی نماید ؟ آیا قرار نیست دستگاه متولی به ایفای تعهدات شرکت فشار بیاورد؟ خودرو تارا با شعار خودرویی کاملاً ملی عرضه شد پس علت تاخیر چند ماهه تحویل این خودرو چیست ؟ چرا به اعتماد عمومی خدشه و به عصبانیت جامعه دامن زده می شود؟تارا دستی تحویل ۳۱ خرداد
آخرین اخبار