افتخار‌آفرینی پسران دونده یزدی در مسابقات کشوری

مسابقات دوومیدانی قهرمانی نونهالان مناطق هشتگانه کشور در بخش پسران با حضور ورزشکارانی از استان‌های یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان وکرمان به میزبانی بندر‌عباس برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها که زیر‌نظر فدراسیون و با حضور بهترین دوندگان پسر از مناطق مختلف کشور برگزار شد محمد مهدی صداقت از بخش ایثار شهرستان مروست در ماده پرتاب دیسک به مقام قهرمانی رسید. 

سینا دهقانی از شهرستان یزد نیز در ماده پرش ارتفاع با وجود رقبای مدعی در یک بازی خیلی نزدیک و فشره دست به کار بزرگی زد و با ایستادن در سکوی نخست این مسابقات بار دیگر برای استان یزد افتخار آفرید.

همچنین عرفان حردانی در ماده پرش طول به مقام مقام دوم دست یافت، سید مهدی حسینی نیا در ماده ۱۰۰ متر به مقام چهارم و یوسف رحیمی در ماده ۸۰۰ با پشت سر گذاشتن رقبای مدعی به مقام چهارم رسید.

در این مسابقات همچنین در ماده دو امدادی نیز که ورزشکاران خوبی از مناطق مختلف کشور حضور داشتند در پایان یوسف رحیمی، حمیدرضا جعفری، سیدمهدی حسنی نیا و سینا دهقانی مقام چهارم را کسب کردند.

از تلاش‌های داود مروتی مربی تیم اعزامی که مخلصانه و مجددانه زحمت کشیدند و همچنین سرپرست فکور و فداکار، محمود موحدی نیا از شهرستان مروست قدردانی می‌شود و این موفقیت را به جامعه دو‌و‌میدانی تبریک می‌گوئیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار