سرپرست فدراسیون دوومیدانی:

فتحی گنجی از ورزشگاه آفتاب انقلاب اخراج نشده است/ برای این ورزشکار از سوئد نیزه خریدیم

افشین داوری گفت: فتحی گنجی از ورزشگاه آفتاب انقلاب اخراج نشده، مطالب احساسی بر روی ما اثر نمی‌گذارد که خدای نکرده با ورزشکار برخورد کنیم، او را همچنان دوست داریم و حمایتش خواهیم کرد.

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اخراج فتحی گنجی از ورزشگاه آفتاب انقلاب به علت انتقاداتش از وضعیت موجود در اردوی تیم ملی اظهار کرد:  ما ۲ فرصت به فتحی گنجی دادیم تا او بتواند به تیم ملی اعزامی به هانگزو اضافه شود، اما متاسفانه اولین فرصتش برای مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان بود که روادیدش را گرفتیم، اما پاسپورتش را نتوانستیم بگیریم و در نهایت نتوانستیم اعزامش کنیم. همچنین یک رکورد گیری گذاشتیم که در آن رکورد گیری نتوانست حد نصاب ورودی را بیاورد به همین علت ورزشکارانی که ورودی را کسب کردند تیم هانگژو را تشکیل دادند و ورزشکارانی همانند فتحی گنجی را به هتل انتقال دادیم.

او افزود: فتحی گنجی سرباز بود به همین علت او گفت که من جایی نروم. کمیته فنی و من معتقد بودیم که او ورزشکار مستعدی است به همین علت به او فرصت دیگری دادیم و از آن زمان در ورزشگاه آفتاب انقلاب حفظش کردیم و نهایتا برایش فرصت آخر و حضور در مسابقات لیگ را گذاشتیم. متاسفانه او در ورودی لیگ دوومیدانی هم شرکت نکرد و خودش این فرصت را گرفت و در نهایت در تیم هانگژو قرار نگرفت. در مجموع ترکیب تیم ملی برای بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور ۶ پسر و ۲ دختر قطعی شد.

داوری تصریح کرد: ما کل ورزشکاران حاضر در مجموعه ورزشگاه آفتاب انقلاب را از این مجموعه خارج کردیم. تیم چادرملو هم با ما قرارداد دارد و همه ورزشکاران این تیم در این ورزشگاه هستند، اما از آن‌ها نیز خواهش کردیم که اردو را ترک کنند و همه بچه‌ها به جز احسان حدادی را که به هتل نرفته و در آنجا در یک اتاق مجهز اسکان یافته است این ورزشگاه را ترک کردند. ما میزبان مسابقات  قهرمانی آسیا در بهمن ماه  هستیم و نمانیده کنفدراسیون آسیا شهریور ماه برای بازدید از امکانات ما به ایران می‌آید و ما هم در ایمیلی که زدیم و میزبانی را تقبل کردیم بحث بازسازی مجموعه مطرح بود که ما بازسازی را بعد از مسابقات لیگ شروع کردیم. برهمین اساس از همه خواهش کردیم که مجموعه آفتاب انقلاب را ترک کنند. همچنین بحث اخراج فتحی گنجی از این ورزشگاه صحت ندارد.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: فتحی گنجی ورزشکار با اخلاق و مستعدی است به همین علت  از برادر حسین شایان که در سوئد زندگی می‌کند که خودش هم از رکوردداران  پرش ارتفاع  محسوب می‌شود درخواست کردم   نیز‌ه های استاندارد و به روز که قیمت‌های بالایی هم دارد نزدیک به ۱۷۰۰ هزار یورو خریداری کند وبرای ما ارسال کند تا در اختیار بچه‌های مستعدی همانند فتحی گنجی قرار بدهیم که بتواند با یک نیزه مدل بالا تمرین کند که اگر به هانگژو نرسید لااقل بتواند برای المپیک در رنکینگ باقی بماند. مطالب احساسی بر روی ما اثر نمی‌گذارد که خدای نکرده با ورزشکار برخورد کنیم. به خصوص بعد از ۳۰ سال و اندی مدیریت دیگر به ما نمی‌آید که این کار را کنیم. فتحی گنجی را همچنان دوستش داریم و خیلی هم حمایت خواهیم کرد. یک ماه و خرده‌ای تا مسابقات هانگژو فرصت داریم و همه فکر و ذکرمان ورزشکاران آسیایی است تا بروند و بیایند و بعد ان شا الله او مورد پشتیبانی فدراسیون دوومیدانی قرار می‌گیرد و امکانات در اختیارش می‌گذاریم که ان شا الله بتواند به نتایج قابل قبول دست پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار