حریف آمریکایی یزدانی‌ها؛ از خداحافظی تا سکویی پایین‌تر از مربی ایرانی

جیمز گرین که فروردین ماه سال گذشته از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده بود، به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد آمریکا بر سکوی دوم جهانی، سکویی پایین‌تر از بهنام احسان‌پور قرار گرفت.

 طی روز‌های گذشته مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان با قهرمانی تیم ایران در استانبول به پایان رسید. هدایت این تیم را بهنام احسان‌پور دارنده مدال برنز وزن غیرالمپیکی ۶۱ کیلوگرم در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان برعهده داشت که سال گذشته بعد از ناکامی نوجوانان در کسب سکوی جهانی، جایگزین مجید ترکان شده بود.

تیم ملی نوجوانان ایران با کسب دو نشان طلا، دو نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم آمریکا در جایگاه دوم قرار گرفت. نکته جالب اینکه هدایت نوجوانان آمریکا را جیمز گرین برعهده داشت.

کشتی‌گیری که فروردین ماه سال گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

جیمز گرین کشتی‌گیر مدعی وزن ۷۰ کیلوگرم تجربه شکست مقابل امیرمحمد یزدانی و حسن یزدانی را دارد. او فینال جهانی ۲۰۱۷ را به فرانک چامیزو باخت و به نشان نقره جهانی رسید.

دارنده دو مدال جهانی، بعد از خداحافظی به عنوان به عنوان مربی توسعه کشتی در آمریکا (مربی ملی در زمینه استعدادیابی) انتخاب شده بود، اما در مسابقات جهانی استانبول علاوه بر آنکه در همه کشتی‌هایی که آمریکایی‌ها مقابل کشتی‌گیران کشورمان قرار می‌گرفتند، در جایگاه کُچ می‌نشست، در هنگام معرفی تیم‌های برتر، پایین‌تر از بهنام احسان‌پور سرمربی تیم ملی ایران، در جایگاه دوم قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار