برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی شهر یزد در شهر یاسبرین مجارستان

رئیس کمیسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری و روابط بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی شهر یزد در شهر یاسبرین مجارستان خبر داد.

بی بی فاطمه حقیرالسادات رییس کمیسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری و روابط بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد در جلسه با مدیران حوزه گردشگری شهرداری گفت: قرار است سال آینده همزمان با سی امین سال خواهرخواندگی شهر یزد و شهر یاسبرین، نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی شهر یزد به میزبانی شهر یاسبرین در مجارستان برگزار شود.

او افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی مردم شهر یاسبرین با توانمندی‌های گردشگری، فرهنگی، علمی، نوآوری و اقتصادی شهر یزد است.

رییس کمیسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری و روابط بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: نماینده گیومری ارمنستان نیز با توجه به بازدیدی که از برخی مراکز تولیدی در شهر یزد داشته است خواستار صادرات محصولات عرقیجات به ارمنستان شده است.

حقیرالسادات گفت: در هفته‌های آتی نیز قرار است جلساتی با هدف خواهر خواندگی یزد و مشهد تشکیل شود و همچنین عراق، کویت، عربستان، بحرین و قطر پنج کشور گردشگری سلامت و زیارت مشهد هستند که در حوزه سلامت قرار است با امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی یزد و مشهد، در اختیار یزد نیز قرار بگیرد.

لازم به ذکر است: برگزاری نشست‌های مشترک بین کمیسیون‌های گردشگری کلان شهر‌های ایران و لزوم توجه ویژه به حوزه گردشگری شهرداری یزد از دیگر مباحث ذکر شده در این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار