ممنوعیت تبادلات اقتصادی و تجاری از مرز مهران از ۳ تا ۱۸ شهریور

ستاد مرکزی اربعین حسینی در اطلاعیه‌ای از ممنوعیت تبادلات اقتصادی و تجاری از مهران به کشور عراق از ۳ تا ۱۸ شهریور امسال خبر داد.

ستاد مرکزی اربعین حسینی  روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تبادلات اقتصادی و تجاری از مهران به کشور عراق از تاریخ ۳ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تاکید رییس جمهور مبنی بر اینکه اطلاع رسانی‌ها تنها از طریق ستاد مرکزی اربعین انجام شود، بنابراین اخبار مرتبط با حماسه عظیم اربعین حسینی  و اطلاع رسانی‌ها فقط از طریق ستاد مرکزی اربعین در قالب اطلاعیه‌ها و مصاحبه‌ها صورت می‌گیرد.

ستاد مرکزی اربعین به منظور تسهیل شرایط سفر، کاهش خطرات و آسیب‌های احتمالی از زائران خواست که به مواردی، چون توصیه‌های پزشکی، درمانی، مراقبت از گرمازدگی و ساعت‌های تردد زائران در سامانه سماح توجه ویژه شود.

این ستاد همچنین یادآور شد: با توجه به شروع رسمی عملیات اربعین از اول ماه صفر، تبادلات اقتصادی و تجاری از مهران به کشور عراق از تاریخ ۳ الی ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود، لذا لازم است رانندگان و صاحبان کالا پیش‌بینی‌های لازم برای استفاده از سایر مرز‌ها را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.