حسن رعیت به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شده است/ کیفرخواست پروندهٔ متهمان قتل شهید علی‌وردی تا پایان مرداد صادر می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه گفت: جای تاسف دارد که اقدامات تروریستی توسط تروریست پروران بین المللی طراحی می‌شود و هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر به هوا بلند نمی‌شود.

نشست خبری مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه با جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای امروز سه شنبه، ۲۴ مردادماه آغاز شد.

خبرنگاران تلاش دارند پرچم امید افزایی را برافراشته است

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: خبرنگاران به عنوان واسطه بی بدیل و خط شکن قرار دارند و تلاش دارند پرچم امید افزایی را برافراشته است.

وی افزود: این جهاد عظیم صبورانه و تبیین عالمانه را گرامی میداریم و از تمام خبرنگاران در سراسر کشور کمال تشکر را داریم

 جای تاسف دارد که هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر در برابر اقدامات تروریستی بلند نمی شود

ستایشی گفت: نسبت به حادثه تروریستی کوردلان در حرم مطهر شاهچراغ ابراز تأسف نمایم و نسبت به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان با خانواده این عزیزان اعلام همدردی می‌نمایم.

سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: جای تعجب و تاسف بستر آنجاست که این اقدامات تروریستی توسط تروریست پروران بین المللی طراحی می‌شود و هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر به هوا بلند نمی‌شود.

وی افزود: رئیس قوه قضاییه دستوری صادر کردند که در راستای شناسایی عوامل عملیات تروریستی شیراز و تسریع در رسیدگی به پرونده از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

مردم و مطالبات آن‌ها برای قوه قضاییه الویت اساسی می‌باشد/ ندامتگاه رجایی شهر یکی از مجهز‌ترین ندامتگاه‌های کشور بود

ستایشی گفت: هفته گذشته یکی از بزرگترین مطالبات مردم البرز از قوه قضاییه در راستای تعطیلی زندان رجایی شهر محقق شد تا این پیام به جامعه منتقل شود که مردم و مطالبات آن‌ها برای قوه قضاییه الویت اساسی می‌باشد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ندامتگاه رجایی شهر یکی از مجهز‌ترین ندامتگاه‌های کشور بود که مکان آن مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده بود که در کمترین زمان ممکن و بهترین کیفیت جا به جا انجام شد.

وی در خصوص رای صادر شده در یکی از شعب دیوان عدالت اداری کشور گفت: در این مباحث روشن شد قوه قضاییه تمایزی میان عدالت خواهی و قانون گرایی نمی‌گذارد بنا بر این ایجاد دو قطبی میان آن را به رسمیت نمی‌شناسد و تنها مجرای مقابله با تقلب را رعایت به قانون میداند.

ستایشی اظهار کرد: بحث اخیر نخواهد توانست رفاقت سه قوا و رقابت در خدمت به مردم خدشه دار کند و دغدغه حمایت از جوانان وجود دارد.

 ملاک عدالت و داوری نباید قربانی برخی جدل‌های رسانه‌ای شود 

وی با بیان اینکه از قانون نباید سوء استفاده شود گفت: ملاک عدالت و داوری نباید قربانی برخی جدل‌های رسانه‌ای شود که با ایجاد تنش در جامعه افکار عمومی گرفتار شبهه جدید شود.

ستایشی گفت: تمام تلاش قوه قضائیه این است که با استفاده از قانون و رعایت حقوق با رسیدگی عادلانه و منطبق بر مقررات عدالت را اجرایی کند و احکام صادره از ناحیه مراجع ذی صلاح قضائی بازدارنده و عبرت آموز است.

 اهتمام قوه قضائیه در پرونده‌های کثیرالشاکی رسیدگی سریع است

وی ادامه داد: هر پرونده متناسب با شرایط خود متمایز است و بنابراین نمی‌توان برای پرونده‌ها یک حکم صادر کرد و اهتمام قوه قضائیه در پرونده‌های کثیرالشاکی رسیدگی سریع است.

ستایشی گفت: قوه قضائیه اهتمام دارد تا در خصوص پرونده‌های کثیرالشاکی ورود پیدا کرده و با اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی از ایجاد چنین پرونده‌هایی جلوگیری کند.

 آخرین وضعیت پرونده نگین غرب و فروش اموال توسط متهمان پرونده

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده نگین غرب و فروش اموال توسط متهمان پرونده گفت: این پرونده در دهه ۸۰ صادر و حکم گرفته‌است، اما ضبط اموال با وجود هزاران شاکی آسان نیست تا پایان سال ۹۶ با فروش اموال مبالغی به حساب حدود ۱۱ هزار نفر واریز شد و تا تیرماه امسال حدود ۲ هزار نفر واحد‌های خود را دریافت کردند و با آن‌ها تسویه حساب شد و قریب به ۲۰۰ نفر به دلیل خروج از پرونده خارج شدند.

وی گفت: روزانه نیز افرادی مراجعه می‌کنند و اقدام به تسویه حساب می‌کنند و عناصر دادگاه نهایت تلاش خود را برای ساماندهی پرونده به کار گرفته اند نسبت به افراد ثالث نیز رأی مقتضی صادر شده است و هرکس ادعایی در رابطه با شناسایی اموال دارد می‌تواند به قاضی مراجعه کرده تا نسبت به توقیف اموال اقدام شود.

آخرین وضعیت  پرونده پرشین خودرو

ستایشی در خصوص پرونده پرشین خودرو گفت: در رابطه با پرونده پرشین خودرو هیچگونه ارفاقی برای متهمین این پرونده در نظر گرفته نشده، مرخصی برای پیگیری اموالشان برای رد مال داده شده البته با مبلغی که دو برابر رد مالشان بوده، وثیقه گرفته شده تا به مرخصی بروند. همچنین رضایت برخی از محکومین له را جلب کرده اند.

تشکیل پرونده برای حسن روحانی در دادستانی ویژه روحانیت

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلفات حسن روحانی در مداخلات ارزی و همچنین مداخلات در حوزه بورس، گفت: ایشان در کسوت روحانیت قرار دارد و چنانچه پرونده یا پرونده‌هایی برای وی تشکیل شده در دادستانی ویژه روحانیت با حفظ حوزه قضایی مربوطه تشکیل شده است و مرجع مورد نظر باید در این مورد پاسخگو باشد.

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه در خصوص استفاده از مشاور حقوقی به جای کمک گرفتن از وکیل و نظارت قوه قضاییه 

وی در خصوص استفاده از مشاور حقوقی به جای کمک گرفتن از وکیل و نظارت قوه قضاییه بر این موضوع گفت: این موضوع بنا به پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح شده است و شرایط فرایند پیشنهاد و طرح موضوع به گونه ای نبوده است که نیازمند دریافت نظر قوه قضائیه باشد البته مناسب بود تا ضمانت اجراهای لازم مورد نظر قرار میگرفت.

واکنش سخنگوی قوه قضاییه در خصوص توئیت سفیر انگلیس در روز خبرنگار 

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص توئیت سفیر انگلیس در روز خبرنگار گفت: نماینده یک کشور سلطنتی باید سابقه سیلی خوردن خود از مردم ایران که در اثر دخالت‌ها صورت گرفته را در اتاق کاری خود نصب کند که در اینصورت دیگر به خود اجازه چنین جسارت‌هایی را نخواهد داد در تاریخ نامی از دخالت کنندگان در امور داخلی ایران باقی نمانده است و وزارت امور خارجه اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داده است و قوه قضائیه اجازه هیچ دخالتی را نمی‌دهد.

پرونده شهادت شهید علی‌وردی ۸ متهم دارد / داغ شهدای امنیت ما که خون  عزیزشان مظلومانه توسط اعتشاشاگران به کف خیابان ریخت، همچنان تازه است

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهید آرمان علی وردی خاطرنشان کرد: داغ شهدای امنیت ما شهید فرید کرم پور، دانیال زاده، رسول دوست محمدی و سایر شهدایی که خون عزیزشان مظلومانه توسط اعتشاشاگران به کف خیابان ریخت، همچنان تازه است.

ستایشی گفت: لکه ننگ این موضوع بر چهره امران و عاملان آن باقی خواهد ماند و قوه قضائیه قول داده است که نگذارد خون این عزیزان پایمال شود و دستگاه قضا خود را نسبت به خون این عزیزان متعهد می‌داند. 

سخنگوی قوه قضائیه گفت: پرونده شهادت شهید علی‌وردی ۸ متهم دارد که اتهامات مختلف از جمله قتل مطرح است که با عنایت به نواقصی که وجود داشت تا پایان ماه جاری پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شود.

تشکیل پرونده در خصوص حادثه ریزش ساختمان‌ها در منطقه خلازیر تهران

وی در خصوص حادثه ریزش ساختمان‌ها در منطقه خلازیر تهران گفت: در این زمینه پرونده‌ای در ناحیه ۲۷ ویژه رسیدگی به امور جنایی تشکیل شده و به محض ارجاع پرونده به شعبه مربوطه کار بررسی و تحقیق پیرامون ابعاد قضیه شروع شده و دستورات لازم به مبادی ذیربط صادر شده است.

وی گفت: کارفرمایان مربوطه معرفی شدند و تحقیقات مقدماتی در حال انجام است و در صورتی که کار به مرحله‌ای برسد که قابلیت اطلاع رسانی داشته باشد، اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره سامانه سیاق و اقدامات این سامانه که حدود یک ماه قبل در همکاری با بانک مرکزی راه‌اندازی شد، گفت: در گذشته یکی از دغدغه‌های قوه قضائیه طولانی بودن فرایند شناسایی اموال محکومان بود که اجرای ناقص و دیرهنگام احکام را سبب می‌شد.

وی ادامه داد: در سند تحول قضائی یکی از تکالیف مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه فراهم سازی دسترسی برخط به منظور شناسایی دارایی و اموال منقول و غیرمنقول محکومان بود و در این راستا سامانه سامانه هوشمند استعلامات مالی (سهام) راه‌اندازی شد.

در  سامانه سامانه هوشمند استعلامات مالی (سهام) چهار استعلام مهم انجام می‌شود

ستایشی اضافه کرد: در سامانه سهام چهار استعلام مهم مربوط به حساب بانکی، بورس، پلاک انتظامی و پلاک ثبتی در لحظه و برخط انجام می‌شود و مهمترین استعلام مربوط به استعلام از حساب‌های بانکی بود.

ستایشی با اشاره به اینکه این سامانه‌ها از اطاله دادرسی جلوگیری شده است، افزود: قبل از راه‌اندازی این سامانه باید برای دریافت استعلام حساب بانکی با ۲۳ بانک مکاتبه می‌شد که زمانبر بود، اما اکنون این اقدام در سه دقیقه انجام می‌شود و سامانه سهام از دو سال قبل راه‌اندازی شد و بیش از ۵۰۰ درصد رشد استعلام در لحظه داشته است.

ستایشی درباره سامانه سیاق گفت: اگر متهمی بدهی داشته باشد با همکاری بانک مرکزی و قوه قضاییه بلافاصله از طریق سامانه سیاق حساب متهم مسدود می‌شود.

 روند تبادل زندانی بین ایران و آمریکا

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص روند تبادل زندانی بین ایران و آمریکا گفت: تفاهمی صورت گرفته، در این تفاهم تعدادی از زندانیان آزاد می‌شوند. این زندانیان اتباع ما بودند که در خارج از کشور در زندان بودند. 

وی ادامه داد: به عبارتی گروگان گیری صورت گرفته بود و این افراد بی گناه در زندان بودند. این افراد باید آزاد می‌شدند. در مقابل جان عزیزان اتباع عزیز ما چیزی نیست، اما پول‌هایی از ما به گروگان گرفته شده بود که این پول‌هایی که از ما گروگان گرفته شده بود نیز آزاد شده است.

رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی کریپتولند در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی 

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده رضایت خودرو و کریپتولند گفت: تصمیمات ما باید بازدارنده و عبرت‌آموز باشد، تصمیماتی محکم، استوار و بازدارنده وفق مقررات شرعی و قانونی و به لحاظ حقوق باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که حقی از زیان‌دیدگان تضییع نشود و آنها هم در اقامه دعوی باید دلایل محکم برای اقناع اراءه کنند.

وی سپس درباره پرونده رضایت خودرو با اظهار اینکه این پرونده در حوزه قضایی استان قزوین و شهرستان تاکستان رسیدگی می‌شود، گفت: مجوز شرکت‌های پیش‌فروش خودرو صرفاً خرید و فروش خودرو به صورت نقدی بوده لیکن بخش عمده‌ای از فعالیت‌های انجام شده این شرکت‌ها در چارچوب قانون نبوده و شرکت‌ها با وجه اخذ شده از مردم اقدام به خرید ملک و خودرو کردند که موجب تورم کاذب ‌شده است.

وی افزود: دستگاه قضایی در راستای احیای حقوق عامه نسبت به تشکیل کارگروهی اقدام کرده تا حقوق سرمایه‌گذاران رضایت خودرو تا تسویه حساب نهایی پیگیری شود. پرونده در شعبه اول بازپرسی در شهرستان تاکستان است و متهم اصلی به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخذ وجوه از سپرده اشخاص حقیقی و حیف و میل اموال مردم و تشکیل و رهبری شبکه کلاهبرداری تعقیب شده است.

وی افزود: تعداد شکایت‌های ارائه شده ۸۰۴ فقره بوده که بالغ بر ۴۰۰۰ نفر هستند و مبلغ کلاهبرداری حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان است.

ستایشی با بیان اینکه این پرونده علاوه بر متهم اصلی ۱۲ متهم دیگر هم دارد و از بازداشت آنها در زندان مرکزی قزوین خبر داد.

وی گفت: اتهام دیگر متهمان پرونده معاونت در کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی است. تحقیقات پرونده ادامه دارد و دستوری مبتنی‌ بر جلب مرتبطین این موضوع و شناسایی و توقیف اموال متهمان به عمل آمده و‌ کار با قوت انجام می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین درباره پرونده کریپتولند اظهار کرد: این پرونده کثیرالشاکی در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در حال رسیدگی است. اتهام متهم پرونده اخلال در نظام اقتصادی از طریق خرید و فروش غیرقانونی رمز ارز و عدم وصول مطالبات مردم است که با صدور کیفرخواست به دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع شده است.

حسن میرکاظمی به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شده است

وی درخصوص پرونده حسن میرکاظمی گفت: نامبرده بر اساس دادنامه دیوان عالی کشور به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شده و این فرد در حال حاضر در زندان است و رد مال د حال انجام است.

 آخرین وضعیت پرونده تعاونی مسکن ژاندارمری 

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده تعاونی مسکن ژاندارمری که بیش از ۴ سال از زمان رسیدگی به آن گذشته و هنوز منجر به صدور رأی نشده است گفت: پرونده شهرک ژاندارمری متعدد بوده است و پرونده درحال رسیدگی است و مقام رسیدگی کننده و قضات دادگاه مربوطه استعلام‌هایی را از مبادی ذی ربط به عمل آورده‌اند.

وی ادامه داد: منتظر پاسخ استعلام‌ها هستند در قسمت دیگری پرونده به هیأت کارشناسی واصل شده است و نسبت به این کارشناسی اعتراض صورت گرفته و قضات درحال بررسی هستند این پرونده مقید به رسیدگی است و پیگیری‌ها درحال انجام است تا به زودی به نتیجه برسد.

پاسخ سخنگوی قوه قضاییه به سوالی درباره لایحه عفاف و حجاب

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره لایحه عفاف و حجاب اینکه آیا به کشف حجاب مصونیت داده شده است یا خیر، گفت: نظرات قوه قضائیه در حوزه عفاف و حجاب و تأکیدات در خصوص ابعاد فرهنگی و اجتماعی بار‌ها توسط رئیس قوه قضائیه ابراز شده و لایحه قضائی با ۹ ماده از ناحیه قوه قضائیه تقدیم دولت شد و دولت نیز نکاتی را به لایحه افزود و به جهت بررسی و قانونگذاری به مجلس تقدیم شد.

وی ادامه داد: نماینده قوه قضائیه برای نظراتی که در کمیسیون وارد می‌شود حضور دارد و در کلیات هیچ موضوعی وجود ندارد و برای جزئیات نظرات خود را اعلام خواهیم کرد.

فرایند ضبط صدا و تصویر در جلسات رسیدگی در شعبات کیفری یک انجام می‌شود 

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به ضبط صدا و تصویر در دادگاه‌ها گفت: فرایند ضبط صدا و تصویر در جلسات رسیدگی در شعبات کیفری یک انجام می‌شود و امکان تصویر برداری در سایر دادگاه‌ها با نظر قاضی انجام می‌شود.

ادعای عدم تفکیک زندانیان خشن و زندانیان سیاسی بعد از تعطیلی زندان رجایی شهر تکذیب شد

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به نگرانی‌ها در خصوص عدم تفکیک زندانیان خشن و زندانیان سیاسی بعد از تعطیلی زندان رجایی شهر گفت: زندانی سیاسی باید در دادگاه سیاسی محکوم شود برخی از واژگان یا مقاصد خاص برای برهم زدن روان مردم توسط رسانه‌های بیگانه به کار گرفته می‌شود و هرگونه آشوب با عناوینی نظیر اقدامات اعتراضی، مخالفان سیاسی و سایر موارد سفیدسازی می‌شود و سوابق سیاه افراد را با واژه سازی تطهیر می‌کنند.

وی ادامه داد: طبقه بندی زندانیان یکی از اقدامات جدی است که سازمان زندان‌ها آن را دنبال می‌کند و مطالبه گر اولیه آن خود قوه قضائیه است و باید مراقبت کنیم هیچ نقص و کمبودی در اقدامات ما وجود نداشته باشد و نباید با طرح برخی ادعا‌ها کام مردم را تلخ کنیم ادعای عدم تفکیک کذب است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

آخرین وضعیت  سوءقصد به معاون وزیر صمت 

ستایشی در خصوص پرونده سوءقصد یه معاون وزیر صمت گفت: در این پرونده برای محاکم و ۳ آمر دیگر قرار تأمین قانونی صادر شده و آن‌ها اکنون در بازداشت نیستند تحقیقات ادامه دارد و آخرین دفاع هنوز گرفته نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
تکلیف اختلاسگر و دزد 14000میلیارد تومانی بانک سرمایه ( محمدعلی - هادی ) چی شد ؟ الان کجاست ؟ چرا در باره این فرد دزد هیچکس حرفی نمی زند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پولهای غارت شده توسط او چه شدند ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مظلوم
۰۰:۵۳ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
توی آمریکا اندازه ایران خلاف کار نیست بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
به سال نکشیده آزاد میشه و علتش بیماری و الی ماشالله دلایل مکفی برای قاضی
Germany
عدالت
۱۸:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
تمام موارد ذکر شده در گزارش آیا صحت دارد ؟!! رعیت در زندان است ؟!!!!!!!
روحانی فقط نباید محاکمه شود
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۷:۵۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
غرب و اکثر مردم ایران میدونن کار خودتون بوده به خاطر این واکنش نشون ندادن البته الان دوستداران حکومت میان و به این حرف من واکنش هایی نشون میدن و خوشبختان شغل من یه جوریه که هر روز با 300 یا 400 نفر ارتباط دارم و با هر کی هم صحبت شدم اونها هم نظر من رو دارن
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ نادر طالب زاده
۱۷:۵۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
تشکیل پرونده برای حسن روحانی در دادستانی ویژه روحانیت ... ای بابا حالا دیر نمی شد که! چه عجله ای؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
چرا صداوسیما با به کارگیری گلزار ورشید پور وطن فروش خون‌های شهدای امنیت را پایمال می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
حسن میرکاظمی گنج قارون رو داشت ولی الآن تو زندانه
چوب خدا صدا نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
چرا در مورد ۷ نیلیهرد پول بلوکه در کره که شد ۶ میلیارد پرونده تشکیل نمیشه؟ چرا برای رانتخواری شاسی بلندهای مجلس و...پرونده تشکیل نمیشه چرا اختلاس و فساد مالی ۹۰ هزهر میلیاردی در فولاد رو ماستمالی کردین و ...چرا و چرا بورس به این روز در اومد و... متاسفانه فقط شعار و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
تکلیف اختلاسگر و غارتگر 14000میلیارد تومانی بانک سرمایه ( محمدعلی - هادی ) چی شد ؟ الان کجاست ؟ چرا در باره این فرد دزد هیچکس حرفی نمی زند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
این سریال بازپرس که از شبکه سه پخش می‌شود و بر اساس پرونده های واقعی ساخته شده را که می بینم می گویم ۱۰ بار اعدام هم برای حسن رعیت ها کم است ، آنوقت شما می گویی ۲۵ سال حبس محکوم شده ، البته زندان اینگونه اشخاص هم که معلوم است چگونه است مانند هتل ۵ ستاره است ، آن وقت توقع دارید مجازات‌ها بازدارنده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
۱۲۴
۱۶:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
این خزانه خالی را اولین بار کی مطرح کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
#محاکمه روحانی، آخوندی، زنگنه و بعدشم بقیه کابینه اصلاحات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
اگر روحانی و باندش محاکمه بشوند این انقلاب به صورت جدی تضمین خواهد شد چون مردم به عینه عدالت رو درک خواهند کرد و 80درصد جامعه امیدوار تر خواهند شد که کسی حق آنها را از خائنین به این آب و خاک خواهدگرفت. #محاکمه روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
ام الفساد 44سال انقلاب همین بود و همین بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
قاتلین شهید آرمان باید به اشد مجازات برسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
حسن فریدون به آخر خط رسیدی
چوب خدا صدا نداره
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
دلم خون ازدست این روحانی ودولتش،۸سال یارانه همسرموندادتادولت رئیسی آمد،شرکتهای خصوصی حقوق کارگررودرستوحسابی وطبق وزارت کارنمیدادخدامیدان تودوران ریاست جمهوری این اقاچه بدبختیهاکشیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
روحانی باید به دلیل تمام زجرهایی که به ملت داد و پولهایی که از بیت‌المال صرف تجمل‌گرایی و سفرهایش کرد و خیانت‌هایش پاسخگو باشه.
Italy
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
خبرنگاران تلاش دارند پرچم امید افزایی را برافراشته است؟ خدایی واسه چی پول میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
yjc به مسئولان صداوسیما بگید چرا دل ما را خون میکنن.چرا قلب ما را میشکنن.چرا پا روی خون شهدا میگذارن. ما نمیخواهیم وطنفروشان و خیانتکاران در صداوسیما باشن.چرا رشیدپور و گلزار را دوباره میارید در تلویزیون.میخواهید هروقت تلویزیون روشن میکنیم و رضا رشیدپور را در تلویزیون میبینیم جیگرمون خون بشه و یاد خیانت رشیدپور در برابر شهید عجمیان بیفتیم.میخواهید هروقت گلزار را در تلویزیون میبینیم یاد بگیریم که عقد آریایی بخوانیم... خدایا ما این مسئولین را نفرین میکنیم.خودت جوابشونو بده.رامبدجوان و شهاب حسینی از همه بدتر بودن و رفتن برای قاتل شهید عجمیان رضایت بگیرن و باز هم دارن فیلم بازی میکنن. این دردمون را به کی بگیم.خدا خودت جوابشونو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
سوره نجم آيه ۵۸ تا ۶۲ توجه مهم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
دولت روحانی و باندش در طی هشت سال ۳۰ میلیارد دلار ارز را بر باد دادند، ۶۰ تن طلا را از بین بردند، هزاران کارخانه و مرکز تولید را تعطیل کردند، پول ملی را از ارزش ‌انداختند، قیمت مسکن وخودرو را ۱۰برابر کردند، تورم را به ۶۰ درصد رساندند، گرانی‌های افسارگسیخته را به ملت تحمیل کردند، فاجعه برجام را بر سر مردم آوار کردند، خزانه را نه فقط خالی کردند، بلکه
با ۴۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی به دولت رئیسی تحویل دادند،۱۵۰ هزارملیارد تومان بدهی اوراق قرضه بالا اوردند
تمام مسیرهای دور زدن تحریمها را لو دادند
حالا اگر هیچ مشکل جدیدی پیش نیادحداقل ۲۰ سال طول میکشد که خرابی های دولت قبل را جبران کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
خب برکنارش میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
هزاران میلیارد تومان از بورس دزدی کردند و کلاه سر ۵۰ میلیون سهامدار گذاشتند. این مهمتر از همه را جا انداختی !!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
قدرت نرم رو فراموش کردی،چون ملموس و قابل دیدن نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
واقعا جدی میگی ک برکنارش میکردین!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
باید نوکری دموکراتای امریکا بودن شیخ بنفش با اومدن ترامپ ثابت می شد تا ملت دیگه وقتی حرف از دنیا میزنن این کلاهبردارا ، باور نکنند . منافع ملی یعنی ده هزار مگاوات برق هسته ای یعنی استقلال مالی کشور از دلار نه نوکری دموکراتای جهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
روحش شاد و قرین رحمت الهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
روحش در عذاب دائمی و جاوید جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
زنده باد اصلاحات
زنده باد ظریف
زنده باد سید محمد خاتمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
خدا را شکر قاتل به سزای عملش میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
ان شاء الله توی قیامت با هم محشور بشید کنار یزیدیان ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
لعنت به تو و همه این مفسدین که نام بردی. خود فروش احمق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
معلوم است حسابی داشتی در زمان روحانی بیت المال را غارت می کردی ، آقایی رییسی جلویش را گرفته ، آخه خودم یک پسرخاله دارم زمان روحانی به ثروت و جایگاه بزرگی رسید ، الان کمی از درآمد باد آورده اش کم شده اینگونه شعار می دهد با دیدن شعار شما یاد پسرخاله ام افتا‌م‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
شروع محاکمه مسئولان اقدام خوبی است که می تواند اعتمادعمومی را برگرداند البته اگر احکامشان ماننداختلاسگران وسایر مسئولان ضعیف نباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
هیچ احکامی ضعیف نبود، بعدش اعتماد عمومی هست درضمن شعارها و رفتارهای طرفداران حسن روحانی رو یادمان نرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
طبری
زنجانی
جزایری
لاریجانی
فریدون
روحانی
و...
اعدام باید گردند.
برای لاریجانی ها و هاشمی ها..... پارتی بازی نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
مردم را فریب داد فرستاد بورس بعد زیر پاشون را خالی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
چه عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
اگه بورس ۱۰۰۰درصد هم رشد کنه باز هم ارزش واقعی سرمایه گذاران سال ۹۹ در بورس جبران نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
اگه فریب کلاهبردارا رو خوردی نمیشه که جریان کلاهبرداری ادامه پیدا کنه باید مسئولین دزد و بی عقل دولت شیخ بنفش محاکمه شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
سال ۹۹ فقط ۵۰ میلیون کم داشتم تا خونه بخرم متاسفانه با تبلیغات صدا و سیما و رئیس جمهور آوردم بورس الآن بعد از ۳ سال ۶۵درصد در ضررم الآن به اون پول پراید هم نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
ادم با پول خانه نمیاد تو بورس ، حماقت کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
تو را خدا فکری به حال مالباختگان بورس بکنید هنوز هم که هنوزه هر روزه ارزش سرمایشون کمتر و کمتر میشه رئیسی قرار بود بورس را ۳ روزه درست کنه الآن خرابتر شده فقط شاخص سازی میکنند قیمت سهام ها خیلی کمتر از شاخص کل هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
حرف الکی نزن، هرچند وقت حرف از درست کردن بورس در ۳ روز نزده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
تو را خدا فکری به حال مالباختگان بورس بکنید هنوز هم که هنوزه هر روزه ارزش سرمایشون کمتر و کمتر میشه رئیسی قرار بود بورس را ۳ روزه درست کنه الآن خرابتر شده فقط شاخص سازی میکنند قیمت سهام ها خیلی کمتر از شاخص کل هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
حرف الکی نزن، اصلا قرار نبود ۳ روزه درست کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
دادگاه برای حسن؟
که چی بشه چی به مردم‌میرسه
بس کنید این حرفای نمایشی رو مگه محمود رو دادگاهی نکردین؟
بعدش چی شد؟
آب از آب تکون نخورد و حکایت همچنان باقیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
سوختی دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
حسن حقشه محاکمه و مجازات بشه...
اما چرا الآن؟!
یادمون نمیره که کرونا وارد کشور شده بود و خیلی ها جان خود را از دست دادند! متأسفانه
اما حسن،،، دقيقأ روز انتخابات کرونا را اعلام کرد که مردم، پای صندوق های رأی نروند!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
حسن کلید به اشد مجازات برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
آره حتما میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
حسن روحانی اعدامم بشه باز کمه،،،، خطاب به دادگاه روحانیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
اگر جرمش در حد اعدام باشد، نباید احساسی چیزی گفت ، بعدش شعارها و رفتارهای طرفداران حسن روحانی رو یادمان نرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
حسن روحانی باید علنی مورد محاکمه قرار گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۲:۰۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
محاکمه شبخ حسن روحانی عجیب است بنا به پیش بینی انقلاب شناسان دنبا که هر انقلابی در هر ایستگاهی عده ای از مسافران خود را پیاده می کند و عده ای در هر ایستگاهی به طور قاچاق سوار بر قطار انقلاب می شوند گویا آنانی که بطور قاچاقی سوار قطار انقلاب شدند منتظر یک چنین روزی بودن که شیخ حسن را خلع سلاح نمایند شاید در دوران این چند سال بعد از انقلاب او یکی از بد شانس ترین رئیس جمهور های این مملکت باشد که به دیوار بلندی بنام ترامپ خورد بولتون گفت ایرانیان چهلمین سال پیروزی انقلاب خود را نخواهند دید ولی با آن همه فشارها او دوام آورد و بعنوان یک فرد طرفدار جناح راست باید بگویم که جرم او دوام اوردن در برابر آدم یک دنده ای بنام ترامپ بود این را هم به جرائم او اضافه کنید موفق باشید بدرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
زنده باد حسن روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
انشاءالله قیامت باهاش محشور شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
بد شانس نگو، بگو از خائن ترین و احمق ترین ها بود
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۰:۵۴ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
قطار مرگ در ایستگاه زمان ، تاخیر ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
خدایا خودت کمک کن دست خیانتشان رو بشه وهم اونا که فریب چرب زبونیشونو خوردند حقیقت را بفهمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
خدا همه دشمنان ایران و ایرانی را نابود کند.
آمین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
به محمد جواد ظریف هم بگویید حالمان از لبخند ذلیلانه ات به هم می خورد .
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی وطن پرست بیزاراز آشوب وآشوبگر خائن به وطن
۱۲:۲۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
اون هم چندوقت دیگه دادگاه دارد....................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
ظریف مرد واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
مثلا باید با چوب دستی واخم میرفت مذاکره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
خندیدن ک بهتر از دروغ گفتن و نگاه کردن ب مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
نه،باید با تدبیر و سیاست میرفت مذاکره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
ماهم حالمان از شما بهم میخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
سلام خدایا شکرت یعنی قراره قوه قضاییه به کارهای نکرده دروغهای گفته شده مصیبت های که بر سر ما ملت آورده وکارهای خلاف حسن کلید رسیدگی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
دست شما درد نکنه که پیگیر تخلفات حسن روحانی بودین بنظرم از همین الان باید فکر تخلفات آقای رئیسی بود با بازی کردن با دلار یورو و پوند سعی در بر طرف کردن کسری بودجه دارد بنظرم باید سخت پیگیر بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
برو این کسری رو از روحانی بگیر چرا زحمت‌های آقای رئیسی رو نمی‌بینید . البته حق دارید چون دار و دسته روحانی و خاتمی و اصلاحات هر دفعه با ایجاد هیاهوی جدید تبلیغاتی نمی‌ذارن شما ببینید .
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۰:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
تا حالا شنیدی ، بگن : خفه شو؟
اگه نشنیدی ، الان خفه شو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
روحانی و عباس آخوندی و بيژن زنگنه باید محاکمه شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
وعیسی کلانتری
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۰:۵۸ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
فقط اعدام ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
چرا روحانیت باید دادگاه جدا داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
دوربر احمد نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
همه دادگاه ها اینجوری هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
خاتمی .رفسنجانی .احمدی نژاد .روحانی .لاریجانی. کروبی همه اینها باید محاکمه و مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
همه باید محاکمه شوند ؟ حتی کسانی که مرده اند؟ آخه رفسنجانی مرده
Iran (Islamic Republic of)
(*_*) bad boye
۱۲:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
موسوی و زنش هم اضافه کن ، بجای لاریجانی هم باید بگی برادران لاریجانی ، واقعاً اگر اینها مجازات بشن همه ملت ایران به آرزوشون میرسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
باند رفسنجانی هم....
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۰۰ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
احمدی نژاد بیچاره چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
چون روحانی هست دزدی میکنه باید در دادسرا ویژه روحانیت بره که کاری به کارش نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
زرنزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
یعنی واقعا به سزای اعمالش میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
چرا در ایران قانون مجازات به درستی اجرا نمیشه؟؟؟مگر کسی که دست به دزدی میزنه نباید طبق قانون مجازات بشه .کم و زیاد هم نداره .چرا شخص دزد می تواند تا ۲۰ میلیون به راحتی آب خوردن دزدی کنه پلیس آگاهی هم کاری به کارش نداره ،آزاد هست .تازه اگر هم بیشتر از خونه ی کسی دزدی کنه باید ۲ تا شاهد داشته باشی تا شاید بتونی پرونده تشکیل بدی . والقصه. این قدر قانون در قوه قضائیه بد و ناقص و یا اصلا ً اجرا نمیشه که هر کس هر کاری دلش خواست انجام می‌دهد.
سریال آقای قاضی شبکه ۲ یک فیلم تخیلی هست بر اساس واقیعت جامعه نیست. دروغ تحویل مردم ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
خودتان اصل دروغ هستید با این دروغهایتلن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
یعنی می شه مثل حسن روحانی ها روز ی به عدالت سپرده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
رای کنسرتی ها و رای بی رای ها چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
حسن فریدون کسوت روحانیت به تنش زار میزنه خدا ازش نگذره هر چه زودتر محاکمش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
دونه دونه ناخن های روحانی رو باید کشید به خاطر فلاکت مردم و ریش خندهای مزخرفی که به ملت میزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
روحانی که خیلی بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
زمانی روحانی بهتر بود یا الان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
هزار رحمت ب روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
با وجود اینهمه مطالبه مردم برا محاکمه روحانی ک 8سال درمقام ریاست جمهوری اینمهمه با ناکارامدی خون مردم رو تو شیشه کرد و هنوز بعداز دوسال هیچ کاری نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
به تخلفات رسیدگی کنید حتی اگر جزء مقامات بالا باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
شک نکنید همون کار مدعیان حقوق بشر هستش.....
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
آره ، کار خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
حادثه شاهچراغ
آخرین اخبار