ایمن سازی بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر از کریدورهای اربعینی فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از ایمن سازی کریدور‌های ارتباطی این استان که منتهی به استان خوزستان می‌شوند، خبر داد.

علیرضا راستیار گفت: دو محور و کریدور ارتباطی قطرویه، نی ریز، استهبان، سروستان، شیراز، ارژن، قایمیه، نورآباد، رستم و محور یزد، دوراهی سورمق، صفاشهر، سعادتشهر، مرودشت، ارژن، قائمیه، نورآباد و رستم که طی ایام اربعین برای تردد زائران استفاده می‌شود، ایمن‌سازی شده است.

او گفت: طول رفت و برگشت کریدور‌های اربعینی در فارس بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر است که با اقدامات راهداری مورد نیاز از ماه‌های قبل ایمن سازی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای فارس گفت: نصب نیوجرسی، خط کشی، ایمن سازی مقاطع دارای پتانسیل وقوع تصادف، بروزرسانی سیستم‌های روشنایی، آرامسازی ترافیک در مقاطع مسکونی، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب علایم و … از جمله اقدامات راهداری برای تردد ایمن و روان زایران اربعینی حسینی (ع) است که تا پایان طرح نیز تداوم دارد.

راستیار همچنین گفت: در ایام قبل و بعد از اربعین نیز گشت‌های راهداری فارس در محور‌های منتهی به استان خوزستان فعال و به خدمات رسانی مشغول هستند.

این مقام مسئول گفت: تمام کاربران جاده‌ای می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۴۱ آخرین وضعیت ترافیکی، جوی و یا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت در بخش‌های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را ثبت کنند تا توسط راهداری رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار