برگزاری آیین اختتامیه پنجمین کنگره شعر محرم در تبریز

آیین اختتامیه پنجمین کنگره منطقه‌ای شعر محرم ویژه استان‌های شمال غرب کشور در تبریز برگزار می‌شود.

آقای  محمدی دبیر علمی کنگره شعر محرم گفت: مرحله اول پنجمین کنگره شعر محرم که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی برگزار شد طبق فراخوان صادره با اتمام مهلت ارسال آثار در ۲۲ مرداد به پایان رسید.

آقای  محمدی از حضور بیش از ۲۰۰ شاعر از استان‌های شمال غرب کشور که بالغ بر۶۰۰ اثر ارائه کردند خبر داد و گفت:با توجه به اینکه محور اصلی کنگره منطقه‌ای شعر محرم شخصیت حضرت علی اکبر (ع) بود امسال نیز با استقبال پرشور شعرای استان‌های شمال غرب روبرو شد و حضور شعرای جوان نیز پر رنگ بود.

وی گفت:علاوه بر شعرای استان‌های شمال غرب کشور آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان شعرای سایر استان‌ها و کشورهایی مانند عراق و جمهوری آذربایجان نیز استقبال خوبی داشتند.

وی گفت:باتوجه برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید آذربایجان شرقی در آبان ماه امسال یکی از محور‌های کنگره دلبستگی رزمندگان دفاع مقدس و حماسه سازان مدافعان حرم و عموم جوانان ایران به حضرت علی اکبر (ع) بود که آثار محتوایی و ارزشمندی نیز در این رابطه به دبیرخانه کنگره ارسال شد.

آقای محمدی گفت:بعد از بررسی و داوری آثار از برگزیدگان و منتخبین در آیین اختتامیه این رویداد تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است آیین اختتامیه این کنگره روز سه شنبه ۱۴۰۲/۵/۳۱ از ساعت ۱۵/۳۰ در سالن همایش‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی واقع در ابتدای خیابان آزادی جنب مسجد طوبی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار