با گرانفروشان حوزه لوازم یدکی خودرو برخورد می شود

رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان لوازم یدکی خودرو گفت: کمیسیون شکایت اتحادیه به هر گونه تخلف در مورد گران فروشی، تقلب و بی کیفیتی کالا که در واحد‌های صنفی اتفاق بیفتد، رسیدگی می‌کند.

حسینی گفت: توصیه ما به خریداران قطعات یدکی خرید از واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب است، کمیسیون شکایت اتحادیه به هر گونه تخلف در مورد گران فروشی، تقلب و بی کیفیتی کالای لوازم خانگی که در واحد‌های صنفی اتفاق بیفتد رسیدگی می‌کند.

او گفت: سازمان حمایت ۱۵ درصد سود برای خرده فروشان لوازم یدکی و ۳ درصد سود برای عمده‌فروشان لوازم یدکی تعیین کرده است، اما با توجه به رکود و رقابتی بودن بازار عمده‌فروش در این صنف با سود کمتری کالاهایشان را عرضه می‌کنند.  

رئیس اتحادیه صنف تولید‌کنندگان و فروشندگان  لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران گفت: در صورت خرید اینترنتی خریداران حتما خرید را از سایت‌های دارای کد اینماد یا دارای پروانه صنفی کسب و کار‌های مجازی انجام دهند.   

حسینی گفت: در ابتدای امسال قیمت لوازم یدکی خودرو ۱۵ درصد افزایش یافت به طوریکه از عوامل گرانی قیمت لوازم یدکی خودرو  افزایش دستمزد کارگران و ... است.

 رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی گفت: اصناف در گرانی قیمت لوازم یدکی خودرو دخالتی ندارند و همان طور که اشاره شد گرانی ناشی از عوامل مختلفی است که در صورت ثبت شکایت موارد را رسیدگی خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار