آبرسانی به ۱۰۷ روستا و ۲ شهر هرمزگان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: همزمان با هفته دولت آبرسانی به ۱۰۷ روستا، ۲ شهر و یک طرح بخش فاضلاب در این استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: این طرح‌ها در قالب ۴۷ پروژه آب و فاضلاب است که برای تکمیل آن اعتباری افزون‌بر ۱۶ هزار و ۲۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: جمعیتی افزون‌بر ۲۸۱ هزار نفر در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، میناب، جاسک، رودان، حاجی‌آباد، بستک، خمیر، پارسیان، بشاگرد، قشم و سیریک از اجرای این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه، آبفای استان از ابتدای امسال به صورت ویژه برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی سرمایه‌گذاری کرده است، اظهار کرد: این برنامه‌ریزی نتیجه قابل قبولی درپی داشته و باعث شده تا در آستانه آخرین ماه تابستان؛ مشترکان شهر‌ها و روستا‌های بهره‌مند از طرح‌های توسعه‌ای با تنش آبی کمتری مواجه شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های توسعه‌ای آبفا در تابستان امسال بدون وقفه در جریان است، تصریح کرد: باتوجه به اهمیت موضوع آبرسانی و تاکید استاندار به دلیل حمایت‌های ویژه رییس جمهور از پروژه‌های آبرسانی، تعدادی از این پروژه‌ها در نیمه دوم سال و در سفر دور دوم رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: آبرسانی ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.