مرکز خرید ضایعات بدون پروانه کسب در قلعه گنج پلمب شد

دادستان شهرستان قلعه گنج گفت: در راستای اجرای مصوبات جلسه کارگروه پیشگیری از سرقت یک مرکز خرید ضایعات فاقد پروانه کسب پلمب گردید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج با اشاره به بازدید انجام شده از مراکز خرید ضایعات گفت: این بازدید در راستای اجرای مصوبات جلسه کارگروه پیشگیری از سرقت انجام شد که در نهایت یک مرکز خرید ضایعات فاقد پروانه کسب پلمب گردید.

کیومرث قاسمی افزود: کشف اموال مشکوک به سرقت در این واحد، نداشتن پروانه کسب و لزوم حفظ آثار و ادله جرم جهت انجام تحقیقات لازم از دلایل پلمب این مرکز بوده است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای مصوبات جلسه کارگروه پیشگیری از سرقت، مراکز خرید ضایعات دارای مجوز باید نسبت به نصب دوربین مداربسته اقدام کنند.

دادستان قلعه گنج ادامه داد: مراکز خرید ضایعات همچنین موظف هستند که مشخصات و آدرس افرادی که اموال مشکوک به سرقت را جهت فروش ارائه می‌کنند را در دفتر ثبت کنند تا اگر مسروقه بودن اموال محرز گردید یا توسط مالباخته شناسایی شد، امکان شناسایی و ردیابی سارق فراهم شود.

قاسمی گفت: افزایش گشت‌های مشترک دستگاه‌های خدمات رسان از مراکز خرید ضایعات و مجهز کردن این اماکن به دوربین مداربسته و ایجاد روشنایی از دیگر راهکار‌های ارائه شده در جلسه کارگروه برای پیشگیری از سرقت بوده است.

برچسب ها: دادگستری ، ضایعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.