آغاز ثبت و اصلاح سفارش کتاب‌های درسی جاماندگان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت و اصلاح سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان جامانده از امروز ۲۵ مرداد آغاز شد.

 رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به آغاز فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه از امروز ۲۵ مردادماه، اولیا و دانش‌آموزان می‌توانند نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند.

مهدی منتجب افزود: همچنین افرادی که در مرحله قبل موفق به ثبت سفارش نشده‌اند یا متقاضی اصلاح کتب ثبت‌نامی هستند، می‌توانند از فردا با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com برای ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند.

او گفت: در این مرحله، امکان ثبت سفارش برای همه پایه‌ها وجود دارد و اولیا و دانش‌آموزان از پایه اول تا دوازدهم می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های فوق‌الذکر، کتب درسی موردنیاز خود را تهیه کنند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به این‌که کتب ثبت‌نام شده در مسیر توزیع قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به زمان محدود باقی‌مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید، اولیا و دانش‌آموزانی که هنوز موفق به ثبت سفارش کتب درسی نشده‌اند، در اسرع وقت نسبت به این کار اقدام کرده و آن را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.