آزادگان به اسلام و میهن عزت بخشیدند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: آزادگان سرافراز با تحمل مشقت‌های آن دوران سخت و دشوار و پشتیبانی همه جانبه از امام راحل و با شجاعت و پایمردی به اسلام و میهن عزت بخشیدند.

سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری گفت: شهدا و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی مسیری را رفتند که در آن عظمت و جاودانگی بود، زیرا آنان با مهر و محبت و ایثارگری و تحمل دشواری‌ها به دنیا نشان دادند، با دست خالی، اما با اراده قوی و پولادین و خودباوری و توکل به خداوند می‌شود، ابهت ابرقدرت‌های بزرگ را در هم شکست.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهیدان و ایثارگری رزمندگان اسلام توانست به قله‌های رفیع پیشرفت و عزت و کرامت دست پیدا کند و هم اکنون بعد از گذشت بیش از چهار دهه از آن دوران دشوار شاهد عظمت و شکوه کشورمان در ابعاد داخلی و خارجی هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سالروز ورود آزادگان عزیز به کشور با ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در سالجاری با نکات آموزنده و الهام بخشی همراه است که در بستری شکوهمند و پرمعنا به یک حقیقت مسلم منتهی می‌شود، حقیقتی که تجلی بخش پیوند دفاع مقدس ملت عظیم الشان ایران و مقاومت و پایداری آزادگان و رزمندگان شجاع و دلاور دربند دشمن بعثی با نهضت عظیم حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و آرمان‌های جاودانه کربلا است.

وی ادامه داد: ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ یکی از روز‌های شورانگیز و به یاد ماندنی تاریخ هشت سال دفاع مقدس حماسه پایداری و رشادت ملت قهرمان و سلحشور ایران است.
سرتیپ جعفری گفت: به برکت حماسه مقاومت، ایثار و شهادت طلبی فرزندان ایران زمین با وجود توطئه‌ها و تلاش‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم و دشمنان پلید و خبیث انقلاب اسلامی آرمان‌های بلند انقلاب و پیام راستین شهدای عالیقدر این سرزمین از مرز‌های کشور فراتر رفته و تاثیر و کارایی خود در عرصه خنثی سازی جنگ‌های نیابتی و تروریسم تکفیری و نیز بیداری بخشی به ملل و جوامع بشری در فراسوی منطقه حتی در اروپا و آمریکا به رخ جهانیان به ویژه سردمداران استکبار کشانده است.
وی افزود: بازگشت غرور آفرین آزادگان که پس از تحمل سال‌ها شکنجه و دوری از خانواده به شرف افتخار آزادگی نائل شدند صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود، بنابراین این روز خجسته را به تمامی آزادگان ایران اسلامی بویژه آزادگان استان سیستان و بلوچستان تبریک می‌گوییم.

برچسب ها: ازادگان ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار