۳۱ مرداد، آخرین مهلت شرکت در جشنواره عدلیه و رسانه یزد

دبیر دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد گفت: ۳۱ مردادماه آخرین مهلت ثبت و ارسال آثار به جشنواره عدلیه و رسانه است.

حسین عباس زاده دبیر دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد گفت: در جشنواره عدلیه و رسانه  علاوه بر بخش رسانه که به ارزیابی مشارکت و همکاری رسانه‌های استان با دستگاه قضایی می‌پردازد آثار اصحاب رسانه و اربابان جراید در بخش اصلی به صورت انفرادی مورد داوری قرار می‌گیرد.

او به بخش ویژه جشنواره عدلیه و رسانه اشاره کرد و گفت: حضور همه افراد که بتوانند تولیدات هنری و رسانه‌ای در قالب‌های پادکست، کلیپ‌های موبایلی، کلیپ‌های رئال و عکس‌های موبایلی در موضوعات جشنواره داشته باشند، در بخش ویژه آزاد است.

عباس زاده از بخش نقد جشنواره به عنوان بخش فاخر و خاص یاد کرد و ابراز داشت: این بخش بر اساس سند تحول قوه قضائیه و مأموریت‌ها و چالش‌های پیش روی قوه قضائیه تعریف شده و همه افراد به ویژه قضات، کارمندان دادگستری، اساتید حقوق و دانشجویان و سایر صاحب نظران می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

دبیر دومین جشنواره عدلیه و رسانه ادامه داد: بیش از ۴۰ موضوع از ۱۰ دستگاه، سازمان و یا نهاد مشارکت کننده در برگزاری جشنواره اخذ گردید که این موضوعات مبتلابه جامعه است و هرگونه تولید محتوا در این زمینه به ارتقای آگاهی‌های عمومی و حقوقی و کاهش مشکلات مردم در این زمینه‌ها منجر خواهد شد.

او تصریح کرد: جشنواره یک بهانه است تا افراد با اغتنام از فرصت ایجاد شده در موضوعات مبتلا به جامعه به رسالت اجتماعی خویش عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.