استاندار کردستان:

آزادگان اسطوره‌های تاریخ معاصر و پرچمداران استقامت هستند

زارعی کوشا آزادگان دفاع مقدس را نماد ایثار و مقاومت نام برد و از آن‌ها به عنوان بخشی از تاریخ مقاومت ایران معاصر و هویت ملی یاد کرد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان که به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان افتخارآفرین به میهن اسلامی در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار کرد: ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی که آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس داشتند، بخشی از تاربخ معاصر ایران اسلامی و همیشه در تاریخ ماندگار است.

او دیدار و  زیارت چهره مبارک آزادگان صبور را که همواره با رشادت خود در دوران دفاع مقدس صحنه‌های بی بدیلی را خلق کردند سعادت و فرصت مغتنمی برشمرد و گفت: وجود پر برکت آزادگان برای ما افتخارآفرین و جزو جامعه ارزشمند مجموعه دولت و استانداری هستند.

استاندار کردستان آزادگان را بخشی از هویت ملی ایرانی دانست و  خاطرنشان کرد: بخشی از افتخاراتی که در دوران دفاع مقدس حاصل شده است را مدیون آزادگان سرافراز هستیم.

زارعی کوشا تصریح کرد: آزادگان سرافراز و مقاوم پس از پایان جنگ تحمیلی و بازگشت به آغوش ملت و میهن، دفاع مقدس خود را در عرصه‌هایی جدید و متنوع تداوم بخشیدند و با نقش آفرینی‌های سترگ در روند پیشرفت و تعالی کشور، افتخارات ماندگاری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند و اکنون نزد جامعه از جایگاه و ارزش شایسته‌ای برخوردار هستنند.

او آزادگان را بخشی از تاریخ مقاومت ملت ایران برشمرد و  این قشر ایثارگر را  پرچمداران صبر و استقامت در مقطع تاریخ معاصر دانست.

در پایان این مراسم استاندار کردستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از آزادگان شاغل و بازنشسته استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان تجلیل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.