وظیفه سپاه حفظ کشور است

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان گفت: سپاه یک نیروی واکنش سریع مردمی و انقلابی است که تمام توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در جمع نماز گزاران جمعه با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری گفت: سپاه یک نیروی واکنش سریع مردمی و انقلابی است که تمام توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: امروز وظیفه و مأموریت سپاه حفظ کشور و جغرافیای ایران و همچنین حفظ انقلاب اسلامی و جهانی است.

او  برخی خبرنگاران دستاورد‌ها و خدمات مسوولان و دستگاه‌های اجرایی را به درستی منعکس می‌کنند که موجب تقویت مسیر مسولان است گفت: بعضی از خبرنگاران هم منتقد و منصف هستند که انتقاد آن‌ها هم سازنده است و مسولان هم باید نقد خبرنگار منتقد منصف را فرصت بدانند.


حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ادامه داد: بدون تردید لحظه اسیر شدن از سخت‌ترین لحظات زندگی آزادگان و لحظه ورود به میهن نیز از شادترین ساعات زندگی آنهاست و امروز صبر آزادگان آنهم بدون گلایه، مایه افتخار ملت و نظام جمهوری اسلامی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.